پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:15 - 1399/10/29

زن بندرعباسی در عمیات پلیس قربانی شد

عملیات پلیس بندرعباس برای دستگیری باند سارقان موتورسیکلت در محله‌ نخل ناخدا، باعث مرگ یک زن ۶۰ ساله شد.

یکشنبه شب گذشته درگیری در محله‌ نخل ناخدای بندرعباس بین پلیس و گروهی از سارقان به‌وجود آمد. در پی این درگیری زنی 60 ساله با اسپری فلفل ماموران جان خود را از دست داد.

حمید پسر این زن در رابطه با تشریح ماجرای مرگ مادرش گفت: «یکشنبه شب گذشته نیروی انتظامی عملیاتی برای دستگیری باند سرقت موتورسیکلت در یکی از خانه‌های محله نخل ناخدا داشت. این عملیات باعث مرگ مادر من شد. مادر من سن بالایی داشت. برایش صندلی مسافرتی خریده بودیم. عادت داشت همیشه بعد از نماز جلوی خانه روی صندلی خود می‌نشست. اما در آن ساعت با عملیات پلیس مواجه شده بود.»

مرگ با گاز فلفل

او در رابطه با چگونگی بروز این حادثه‌ ناگوار افزود: «با اینکه خانه مدنظر پلیس، پنج خانه با خانه مادرم فاصله داشت اما ماموران با لحن تندی به مادر و خواهرم هشدار دادند که به داخل بروند. مادر من هم مشکل زانو داشت و هم وزنش بالا بود. همیشه نشستن و برخاستنش کمی طول می‌کشید اما ماموران پلیس این آهسته برخاستن مادر من را تعمدی تلقی کردند. آنها با زدن اسپری فلفل، او و خواهرم را هل دادند. این حرکت متاسفانه باعث تنگی نفس مادرم و در نهایت مرگ وی شد.»

او ادامه داد: «هنوز نتیجه‌ پزشکی قانونی اعلام نشده اما میزان اسپری فلفل به حدی بود که من زمانی ‌که نیم ساعت بعد وارد خانه شدم، نمی‌توانستم درست نفس بکشم.»

حمید در رابطه با درگیری مادرش با پلیس گفت: «مادر من نمی‌توانست به حالت طبیعی راه برود چه برسد به اینکه با کسی درگیر شود و من پیگیر شکایت از پلیس هستم.»

گفتنی است بنابر اعلام ساکنان این محله در بندرعباس این زن 60 ساله دچار عارضه قلبی نیز بوده و این موضوع می‌تواند در تشدید عوارض استنشاق اسپری فلفل موثر باشد.

تلاش‌های خبرنگار موج برای ارتباط با معاونت اجتماعی پلیس هرمزگان و سایر نهادهای مرتبط با این موضوع بی‌نتیجه ماند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین