پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:20 - 1399/10/30

دختر ۵ ساله چطور خواهر ۲ ساله اش را از مرگ نجات داد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از نجات کودک ۲ ساله ای خبر داد که در نبود مادرش در منزل دچار خفگی بر اثر گیر کردن درب خمیر دندان در گلویش شده بود.

کارگر آنلاین | فرهاد کاوه آهنگران، اظهار کرد: ساعت ۱۱ و ۱۱ دقیقه امروز (سه شنبه_۳۰ دی ماه) مادری سراسیمه با شماره تلفن ۱۲۵ سازمان آتش نشانی تماس گرفت و اظهار کرد دو کودک ۵ و ۲ ساله اش را در خانه تنها گذاشته و از منزل خارج شده است. اکنون دختر ۵ ساله اش با تلفن همراه او تماس گرفته و از احتمال خفگی خواهر ۲ ساله اش خبر می دهد.

وی افزود: بلافاصله بعد از این تماس، کارشناسان ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان ماموران ایستگاه شماره ۱۶  (سه راه صمدیه، کنار گذر اتوبان خرازی) را به محل حادثه واقع در خیابان جامی غربی اعزام کردند.

کاوه آهنگران گفت: نیروهای اعزامی بلافاصله پس از رسیدن به محل وارد آپارتمان مذکور شدند و در شرایطی که درب خمیردندان در گلوی کودک گیر کرده بود و ثانیه هایی دیگر تا قطع تنفس کامل نمانده بود، او را نجات دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در خاتمه به شهروندان توصیه کرد هرگز کودکان را در منزل تنها نگذارند، چون آنها بازیگوش و کنجکاو هستند و حادثه همیشه در کمین است.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین