پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00002:20 - 1399/11/02

مرگ مادر در آتشی که پسرش به پا کرد

پسر ۱۷ساله که به‌دنبال اختلاف خانوادگی، خانه‌شان را به آتش کشیده بود به اتهام قتل مادرش و مصدوم کردن ۴عضو خانواده‌اش دستگیر شد.

کارگر آنلاین | این حادثه چند روز پیش در روستای ده‌چشمه در استان چهارمحال و بختیاری رخ داد. آن روز اهالی روستا با دیدن شعله‌های آتش که از داخل مدرسه‌ روستا زبانه می‌کشید پلیس و آتش‌نشانی را خبر کردند. دقایقی بعد تیمی از آتش‌نشانان به‌همراه مأموران گشت کلانتری11 شهر فارسان در محل حادثه حاضر شدند و در همان ابتدا معلوم شد که اتاق سرایداری مدرسه که محل سکونت سرایدار و خانواده‌اش بود دچار آتش‌سوزی شده است. 

با همکاری مردم و آتش‌نشانان، حریق مهار شد اما 5عضو خانواده شامل پدر و مادر 50ساله و 3فرزند پسر ۱۷، ۱۶ و ۱۰ساله آنها که دچار سوختگی شده بودند به بیمارستان منتقل شدند. ساعاتی بعد از بیمارستان خبر رسید که مادر خانواده به‌دلیل شدت سوختگی جانش را از دست داده است و این در حالی بود که در بررسی‌های اولیه معلوم شد که آتش‌سوزی عمدی بوده است.

در این شرایط بررسی‌ها ادامه یافت و کارآگاهان جنایی با حضور در محل حادثه و تحقیقات انجام شده مطمئن شدند که آتش‌سوزی توسط یکی از اعضای خانواده صورت گرفته است. طولی نکشید که معلوم شد پسر 17ساله خانواده که او نیز در این حادثه دچار سوختگی شده بود عامل این آتش‌سوزی بوده است و وی که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت در تحقیقات اولیه اعتراف کرد که به‌دلیل اختلافات خانوادگی با پدر و مادرش درگیر شده و کنترلش را از دست داده و با ریختن بنزین در داخل خانه، آنجا را به آتش کشیده است.

به‌گفته سرهنگ غلامعلی شکری، فرمانده انتظامی شهر فارسان، با اعترافات پسر نوجوان، پرونده وی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و تحقیقات تکمیلی درباره این حادثه ادامه دارد.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین