پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:20 - 1395/01/15

خاطرات سید حسن نصرالله از آیت الله بهجت

دبیرکل حزب الله لبنان از حضرت آیت الله « محمد تقی بهجت» (ره) به عنوان فقیهی عارف و زاهد و دارای کرامت‌های بی شمار یاد کرد و گفت : در همان نشست اول مجذوب و شیفته ایشان شدم.

کارگرآنلاین: سید حسن نصرالله در گفت وگویی که شنبه شب از شبکه المنار لبنان پخش شد، از توصیه موکد آیت الله بهجت به وی درباره پذیرش دبیرکلی و تاکید ایشان بر پیروزی مقاومت در نبرد با دشمن صهیونیستی سخن گفت.

وی با بیان این که ما از همان ابتدا شیفته حضرت امام خمینی (ره) و متعهد به انقلاب اسلامی بودیم، گفت که هرگاه به ایران می رفتیم ملتزم بودیم که حتما با آیت الله بهجت دیدار کنیم و از نصایح و پندهای ایشان بهره بگیریم.

دبیرکل حزب الله افزود در سال 1985 میلادی زمانی که 25 یا 26 سال داشتم به همراه هیاتی از حزب الله از جمله شهید سیدعباس موسوی به ایران سفر کردیم و در جریان این سفر از شهر مقدس قم دیدن و برای نخستین بار با آیت الله بهجت این عالم بزرگ دیدار کردم.

سید حسن نصرالله آیت الله بهجت را « پدر معنوی» توصیف کرد و گفت که از ویژگی‌های حزب الله لبنان اطمینان و توکل به خداوند و یقین به نصر الهی است.

وی با اشاره به روابط مستحکم و نزدیک خود با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمانان، خاطرنشان کرد که همواره کتاب های دینی و مذهبی و دروس خارج رهبر معظم انقلاب اسلامی را از طریق اینترنت پیگیری می کند.

دبیرکل حزب الله تصریح کرد که رهبر معظم انقلاب اسلامی در هفته اول جنگ سی و سه روزه  پیامی ارسال فرمودند و تاکید کردند که حزب الله در این جنگ پیروز و به یک قدرت بزرگ منطقه‌ای تبدیل می شود.

سیدحسن نصرالله اظهارداشت که آیت الله بهجت نیز در همان روزهای اول جنگ پیامی دادند و گفتند که حزب الله در این جنگ پیروز می شود.


 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین