پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:22 - 1395/01/22

با ایده محاکمه علنی کروبی موافقم!

همه حرف کروبی این است که "ما را هم ببینید!" و احتمالا به عنوان موجودی مفرح، در میانه این همه گرفتاری، اندکی دیدن او، عیب و ایرادی هم نداشته باشد.

کارگرآنلاین: مهدی محمدی در کانال شخصی اش در تلگرام با استقبال از نامه مهدی کروبی خطاب به روحانی نوشت: مهدی کروبی که اکنون در باغی در جماران محصور است، نامه ای به آقای روحانی نوشته و در آن خواستار محاکمه علنی شده است.

 

 متن، در واقع یک التماس نامه، و همه حرفش این است که "ما را هم ببینید!" و احتمالا به عنوان موجودی مفرح، در میانه این همه گرفتاری، اندکی دیدن او، عیب و ایرادی هم نداشته باشد. منتها این امر ممکن است خطراتی هم برای جناب ایشان ایجاد کند.

 

مثلا حین نظاره چهره رعنای جناب شیخ ممکن است خلایق ناگهان به یاد بیاورند که ایشان در انتخابات ٨٨ حتی از "آراء باطله" هم کمتر رای آورد! یا حتی ممکن است این را هم به خاطر بیاورند که او بعد از انتخابات ٨٨ محصور نشد بلکه قریب به دو سال بعد، در ٢٦ بهمن ٨٩، زمانی گرفتار شد که به تحریک کسانی که بعدها داعش را خلق کردند، قصد داشت یک نسخه ایرانی از داعش ایجاد کند.

 

من البته با ایده محاکمه علنی موافقم. هم فرصتی خواهد بود برای ستانده شدن داغ دل میلیون ها مرد و زن مظلوم ایرانی که توهمات مالیخولیایی یک مشت جنایتکار در سال ٨٨ آتش در زندگی آنها افکند؛ و هم صحنه ای برای خلق کمدی های بی نظیر، ناشی از مهارت شگرف ایشان در ارائه استدلال های پیچیده و مبهوت ساختن افکار عمومی!/جام نیوز

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین