پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:54 - 1395/02/24

«رسوایی 2» نیم میلیاردی شد

فیلم‌های اکران دوم نوروزی مورد توجه مخاطب قرار گرفت و در این میان «رسوایی 2» گوی سبقت را از فیلم‌های دیگر ربود.

کارگرآنلاین: در هفته گذشته فیلم‌های دوم اکران نوروزی توجه مخاطبین را به خود جلب کرد و در این میان فیلم کمدی یک دزدی عاشقانه نیز توانست با مخاطب ارتباط برقرار کند.  رسوایی 2 از جمله فیلم‌های اکران دوم نوروز است که توانسته به خوبی با مخاطب ارتباط برقرار کند و با اغاز تبلیغات این فیلم پیش‌بینی می‌شود روند سعودی بیشتری را طی کند.

 

امیر قطبی مدیر پخش دفتر فیلم‌ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس درباره فروش فیلم رسوایی و یک دزدی عاشقانه گفت: رسوایی 2 شب گذشته تا پاسی از شب اکران فوق‌العاده داشت و 7 سالن سینما فیلم را به صورت فوق‌العاده نمایش دادند. سالن‌های آزادی، ایران، ملت، شکوفه، کوروش و ماندانا سالن‌هایی بودند که با اقبال مخاطب به فروش فوق‌العاده رسیدند.

 

رسوایی 2 تا پایان شب گذشته در تهران به 460 میلیون تومان دست یافت و تنها با نمایش 2 روزه فیلم در مشهد فروش کل فیلم به رقم 530 میلیون تومان رسید. پیش‌یینی می‌شود امشب در تهران فروش فیلم 500 میلیون تومان را رد کند.

 

وی ادامه داد: یک دزدی عاشقانه در تهران تا شب گذشته به فروش 240 میلیون تومان رسید و اکران شهرستان‌های فیلم در هفته آینده خواهد بود.

 

وی درباره فیلم‌های سینمایی بادیگارد و ابد و یک روز گفت: بادیگارد در تهران 18 سالن در اختیار داشت و پس از 57 روز نمایش در تهران به 4 میلیارد و 150 میلیون تومان و در شهرستان 2 میلیارد و 250 میلیون تومان دست یافت که مجموع فروش فیلم 6 میلیارد و 400 میلیون تومان است.

 

فیلم سینمایی ابد و یک روز در تهران به فروش 5میلیارد و 280 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 2 میلیارد و 150 میلیون تومان دست یافت که در کل فروش فیلم 7 میلیارد و 430 میلیون تومان بوده است.

 

قطبی ادامه داد: فیلم سینمایی ابد و یک روز شب گذشته در سینما آفریقا بعد از اتمام اکران فیلم محمد رسول‌الله به نمایش درآمد و 10 میلیون تومان فروش داشت.

 

مهدی صباغ‌زاده مدیر دفتر پخش نیمروز فیلم، درباره فروش فیلم مانی حقیقی، گفت: تا کنون فروش فیلم «اژدها وارد می‌شود»، قابل توجه بوده و چهارشنبه شب 52 میلیون تومان در تهران فروش داشته است. فروش فیلم به مبلغ 650 میلیون تومان تا کنون رسیده است.

 

مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم درباره فروش «پنجاه کیلو آلبالو»، گفت:‌ فیلم در تهران 24 سالن دارد و در هفته هشتم نمایش به فروش 6 میلیارد و 70 میلیون تومان دست یافته است،‌در شهرستان به فروش 4 میلیارد و 850 میلیون تومان دست یافته که روی هم فیلم تا کنون 11 میلیارد و 550 میلیون تومان فروش رفته است.

 

سعید خانی مدیر دفتر پخش نسیم صبا درباره فروش «خشم و هیاهو»‌،گفت:‌ فیلم پس از 8 هفته نمایش در تهران به فروش یک میلیارد و 90 میلیون تومان رسید و در شهرستان به فروش 275 میلیون تومان. تا کنون فروش فیلم یک میلیارد و 365 میلیون تومان رسیده است.

 

وی درباره فروش «خنده‌های آتوسا»‌، گفت:‌فیلم پس از دو هفته نمایش در تهران به 210 میلیون تومان رسید و در شهرستان نیز 35 میلیون تومان فروخته است که در کل تا کنون به فروش 245 میلیون تومان دست یافته است./فارس

 
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین