پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:38 - 1395/03/01

مدیرکل صنعت و معدن استان قزوین:

۷ درصد از واحدهای صنعتی استان قزوین غیرفعال است

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: در استان قزوین ۳۳۰۰ واحد صنعتی وجود دارد که از این تعداد ۳ هزار و ۶۰ واحد فعال هستند که ۹۳ درصد آنها را شامل می‌شود.

کارگرآنلاین: علی پرزحمت درباره برنامه دولت برای تقویت واحدهای صنعتی اظهار داشت: در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد مقرر شد تا واحدهای صنعتی زیر 100 نفر اشتغال تسهیلات دریافت کنند.

وی افزود: ارائه این تسهیلات در راستای توسعه کار و ایجاد اشتغال بیشتر و برطرف کردن مشکلات و موانع موجود در بخش صنعت پرداخت می‌شود.

پرزحمت تصریح کرد: هم اکنون 3300 واحد صنعتی در استان قزوین وجود دارد که 3060 واحد آن فعال و در حال تولید هستند که 93 درصد واحدهای صنعتی استان را شامل می‌شود و اشتغال خوبی را در استان نیز ایجاد کرده‌اند.

وی بیان کرد: افزایش تولید و ایجاد اشتغال دو محور اساسی کار دولت بوده و در همین راستا تقویت واحدهای صنعتی کوچک و متوسط در دستور کار دولت است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین عنوان کرد: واحدهای صنعتی استان قزوین برای دریافت تسهیلات می‌توانند با مراجعه به سایت بهین یاب در قسمت رونق تولید ثبت‌نام کنند.

وی بیان کرد: تمامی درخواست‌ها پس از بررسی در ستاد رفع موانع تولید، بایگانی و پس از تأیید برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند./تسنیم

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین