پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:50 - 1399/11/08

چاه قدیمی حمام، بانوی میانسال را بلعید

بانوی میانسالی که به درون چاه قدیمی حمام منزل مسکونی در بلوار نبرد سقوط کرده بود، با تلاش آتش نشانان نجات یافت.

ساعت ۱۳ و ۱۰ دقیقه ظهر روز گذشته پس از تماس شهروندان با با سامانه ۱۲۵ توسط ساکنین یک منزل مسکونی قدیمی دو طبقه و اعلام سقوط مادر خانواده به داخل چاه حمام، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله زنگ ایستگاه ۴۸ و ۱۱۷ را به صدا درآورد و نیروهای عملیات به همراه تیم نجات ۲ برای امداد رسانی به بلوار نبرد، خیابان نبی اکرم، کوچه خدادادی اعزام شدند.

رضا مجریانی معاون منطقه ۸ عملیات آتش نشانی که فرماندهی این حادثه را بر عهده داشت در این باره گفت: در یک منزل مسکونی به مساحت ۵۰ متر مربع با بافت قدیمی، مادر خانواده که خانمی حدود ۶۰ ساله بود در داخل حمام حیاط ساختمان به دلیل شسته شدن دهانه چاه به مرور زمان و فروکش کردن آن پس از باز شدن دهانه چاه به داخل آن سقوط و در وضعیت نامناسبی قرار گرفته بود.

وی افزود: نیروهای عملیات بلافاصله پس از انجام اقدامات ایمنی لازم و برپا کردن وسایل نجات چاه، عملیات خود را آغاز کردند و با استفاده از تجهیزات، مصدوم را فیکس کرده و به بالای چاه انتقال دادند.

مجریانی تصریح کرد: آتش نشانان پس از انتقال بانوی میانسال به خارج از چاه در حضور عوامل اورژانس حاضر در محل و تحویل به آنان برای انتقال به مراکز درمانی، محل حادثه را ایمن سازی کردند.

این مدیر عملیاتی آتش نشانی خطاب به شهروندان افزود: ملک های قدیمی ساز که دارای چاه دفع فاضلاب هستند و هنوز به سیستم اگوی شهری متصل نشده‌اند با توجه به قدمت ساخت و ساز آنها و منسوخ شدن این گونه چاه ها حتی الامکان برای اطمینان از عدم تهدید خطر برای ساکنین منزل سالیانه از کارشناسان مجرب در این زمینه برای بررسی وضعیت چاههای ملک خود استفاده کنند تا شاهد این گونه حوادث نباشیم.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین