پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:34 - 1395/03/10

جشن و پایکوبی داعشی ها پس از زنده ماندن یک بمب گذار انتحاری!

داستان زنده ماندن یک بمب گذار انتحاری داعش پس از عملیات تروریستی، خوشحالی عناصر این گروه را برانگیخت.
کارگرآنلاین:  پایگاه خبری "اعماق" وابسته به گروه تروریستی داعش در بیانیه ای اعلام کرد یکی از بمب گذاران انتحاری این گروه از عملیات خود در حومه فلوجه جان سالم به در برده است.
 
در این بیانیه که در رسانه های اجتماعی منتشر شد، آمده است: یک عنصر گروه تروریستی داعش به نیروهای عراقی در شمال غرب فلوجه حمله کرد؛ اما به جای اینکه طبق برنامه ریزی ها در این عملیات کشته شود، بوسیله یک خودرو به اطراف پرتاب شد و در نتیجه جان سالم به در برد.
 
گروه تروریستی داعش اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر نکرد؛ اما ادعای داعش در خصوص زنده ماندن یکی از عناصرش پس از عملیات انتحاری تاکنون تأیید نشده است. عناصر گروه تروریستی داعش با شنیدن این خبر به جشن و پایکوبی پرداختند و حتی در شبکه های اجتماعی آن را یک "معجزه" و "نشانه ای از جانب خدا" در خصوص پیروزی در فلوجه نامیدند.
 
برخی از حامیان گروه تروریستی داعش در این خصوص نوشتند: فلوجه ی ما استوار است. خدا با معجزات خود از آن حمایت می کند.
 
دیگر عناصر داعش جزئیات بیشتری در خصوص زنده ماندن این بمب گذار انتحاری به اشتراک گذاشتند. یکی از آنها مدعی شد: بمب گذار با یک خودروی انتحاری به جنگ نیروهای عراقی در منطقه ای نزدیک فلوجه رفت. این بمب گذار پس از انفجار بیهوش شد؛ اما اندکی بعد از جای خود برخاست و تنها چند زخم سطحی در بدن وی دیده می شود.
 
در جایی دیگر نوشته شده است: این بمب گذار انتحاری پس از آنکه متوجه شد زنده است، گریه کرد و از خدا پرسیده چرا وی را نزد خود نبرده است.
 
نیروهای عراقی و عناصر گروه تروریستی داعش هفته گذشته برای به دست گرفتن فلوجه وارد جنگ شدند. فلوجه نخستین شهر عراق بود که در سال 2014 به تصرف عناصر گروه تروریستی داعش در آمد. الجزیره روز گذشته اعلام کرد نیروهای عراقی در حومه فلوجه هستند و شهر را به زودی از دست عناصر داعش آزاد می کنند./ باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین