پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:48 - 1395/03/17

در اتفاقی نادر نوزاد دختر، پسر شد!

طی یک اتفاق نادر خانواده ای که چشم انتظار نوزاد دختر بودند،۱۱ روز پس از زایمان فرزند پسر بیمار تحویل گرفتند.

کارگرآنلاین:  طی یک اتفاق نادر خانواده ای که چشم انتظار نوزاد دختر بودند،۱۱ روز پس از زایمان فرزند پسر بیمار تحویل گرفتند.

مادر این نوزاد گفت: در ماه ششم حاملگی به سونوگرافی دکتر ح.... مراجعه کردم که در آنجا بمن گفتند که هم خودت و هم فرزندت سالم هستین و هیچ مشکلی ندارید و وقتی از آنها در ارتباط با جنسیت جنین پرسیدم گفتند فرزندت دختر است و در ماه هشتم حاملگی نیز به سونوگرافی دکتر م .... مراجعه کردم باز هم گفتند که جنین مشکلی ندارد و جنسیت آن دختر است.
 
رقیه یساری در ادامه به وضعیت زایمان خود اشاره کرد و توضیح داد: ۴ ساعت قبل از زایمان در بیمارستان امام سجاد یاسوج بستری شدم و با عمل سزارین نوزاد به دنیا آمد.
 
یساری گفت: بعد از زایمان نوزاد را بستری کردند و طی این هفت روز من به صورت مداوم به بچه سر کشی می کردم اما اجازه نزدیکی به نوزاد را به من نمی دادند و حتی اجازه نمی دادند من پوشک بچه را عوض کنم.
 
وی ادامه داد: یازده روز پس از تولد نوزاد، بچه از بخش زایشگاه خارج شد و وقتی که برای اولین بار قصد داشتم پوشک بچه را عوض کنم متوجه شدم که نوزاد پسر است و به بیماری تشنج مبتلا می باشد.
 
مادر این نوزاد عنوان کرد: پس از اینکه ما به روستای میمند که محل سکونت خودمان است مراجعه کردیم پس از چند روز شخصی به گوشی شوهرم تماس گرفت و عنوان کرد که شما بچه من را برده اید و من قصد دارم که از شما شکایت کنم.
 
رقیه یساری با اعلام اینکه پس از این واقعه ما نیز به بیمارستان مراجعه کردیم گفت: پس از مراجعه به بیمارستان متوجه شدیم شخصی که تماس گرفته است مزاحم تلفنی بوده است.
 
وی در پایان گفت: با همه این وقایع ما قصد داریم از طریق پزشکی قانونی و آزمایش DNA پی گیری کنیم که چرا بچه ما که اعلام شده بود دختر سالم است و الان پسر بیمار تحویل داده شده است و اینکه چرا تا چند روز اجازه نزدیک شدن به نوزاد را به ما نمی دادند.
 
پس از گفت و گو با مادر نوزاد سراغ مدیر داخلی بیمارستان امام سجاد رفتیم که ایشان اظهار بی اطلاعی کردند و تلاش ما جهت تماس با رئیس بیمارستان امام سجاد به جایی نرسید./ خبرآنلاین

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین