پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:07 - 1395/03/18

شهردار اصفهان:

شهرداری‌ها در شرایط فوق‌العاده‌ به‌سر می‌برند

شهردار اصفهان با بیان اینکه فضای عمرانی کشور در حال حاضر متوقف است، گفت: شهرداری‌های کشور در شرایط فوق‌العاده‌ای به‌سر می‌برند.

کارگرآنلاین: مهدی جمالی‌نژاد شامگاه دوشنبه در حاشیه اردوی فرهنگی، تفریحی، آموزشی اصحاب رسانه اصفهان اظهار داشت: مهمترین کلیدواژه نصف جهان که می‌تواند سبب توسعه و پیشرفت شود همدلی، همراهی، هم افزایی و همگرایی است و خوشبختانه اصحاب رسانه این همراهی را با شهرداری اصفهان داشته‌اند.

وی با بیان اینکه در هر کدام از کلانشهرهای کشور حداقل چندین هتل 5 ستاره وجود دارد، تصریح کرد: اگر اصفهان نیز قصد ایجاد سرعت و جهش در برنامه‌های خود را دارد نیازمند یک فضا و بستر آرام است.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه انجام کارهای قدیم و جدید مدیون این بستر آرام است، خاطرنشان کرد: اگر مدیران ارشد استان ذهنشان درگیر مسائل حاشیه‌ای شود بدون شک شهر توسعه پیدا نخواهد کرد.

وی پیرامون مشارکت جدی مردم با شهرداری بیان کرد: اگر مردم در صحنه نباشند هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و کمپین‌های مختلف بدون مردم هیچ هستند.

جمالی نژاد با اشاره به اینکه نیاز است دیوار بی‌اعتمادی کوتاه شود، گفت: این نوید را باید بدهم که آینده بسیار خوبی خواهیم داشت به ویژه اینکه دوستان باید کمک کنند تا در سال آخر شورای اسلامی که سال سختی است به طور طبیعی مسائل شهری را به چالش می‌کشند.

وی با بیان اینکه فضای عمرانی کشور در حال حاضر متوقف است، افزود: شهرداری‌های کشور نیز در شرایط فوق العاده‌ای به سر می‌برند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: اینکه در هر هفته در هر منطقه چندین پروژه انجام می‌شود کار ساده‌ای نیست و هرکدام اعتبار ویژه خود را دارد، برخی مواقع تأمین بودجه این پروژه‌ها دغدغه من است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 350 پروژه بزرگ با اعتبار میلیاردی وجود دارد و در کنار اینها فعالیت‌های خدماتی شهرداری و حقوق کارمندان و غیره نیز وجود دارد، خوشبختانه تمام این موارد به دلیل همدلی موجود تأمین شده است، اگر بستر آرام و بدون چالش وجود داشته باشد آینده بسیاری خوبی در پیش خواهیم داشت.

جمالی نژاد با بیان اینکه چندین هتل 5 ستاره را به صورت مشارکتی انجام می‌دهیم، بیان کرد: پروژه‌های مشارکتی و عمرانی شهرداری بسیار خوب پیش می‌رود و اکثر پروژه‌های عمرانی نیمه تمام نیز به زودی به اتمام می‌رسد، البته اشتباه یک امر طبیعی است اما باید درصد خطاها را کم کنیم.

وی گفت: دومین نشست شهرهای خلاق در چین از 16 تا 19خرداد برگزار می‌شود و دبیرکل یونسکو و شهردار پکن نیز در آن حضور دارند، شهرداری اصفهان برای نخستین بار است که به این نشست دعوت شده و امیدواریم در آینده بتوانیم اصفهان را به عنوان میزبان معرفی کنیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در منطقه 12 چندین پروژه سنگین درحال انجام است، افزود: تا آخر امسال 3 افتتاحیه دیگر نیز خواهیم داشت، بزرگترین آن پروژه استقلال است که از آذر سال گذشته شروع شده و آذر امسال نیز به پایان می‌رسد که خود یک رکورد است.

وی تصریح کرد: باید هم عهد شویم که تک صدا در جهت توسعه نصف جهان قدم برداریم، خوشبختانه پای سرمایه‌گذاران خارجی نیز به اصفهان باز شده است.

جمالی نژاد خاطرنشان کرد: هر کاری که در شهر انجام گیرد برخی از آن راضی و برخی ناراضی‌اند و همیشه این اختلاف سلیقه‌ها وجود دارد و باید همه همدل و همراه باشیم./تسنیم

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین