پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:38 - 1395/03/26

احتمال تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی

مجلس با حقوق نامتعارف مدیران برخورد می‌کند

عضو کمیسیون اصل۹۰ قانون اساسی مجلس از بررسی موضوع حقوق‌های نامتعارف مدیران دولتی در کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: مجلس به عنوان ناظر، قطعاً با این موضوع برخورد می‌کند و ممکن است در مورد آن درخواست تحقیق و تفحص کنیم.

کارگرآنلاین: بهرام پارسایی در گفت‌وگو  در مورد پرداخت حقوق‌های نجومی به مدیران دولتی و بررسی آن در کمیسیون اصل نود قانون اساسی، اظهار داشت: هنوز کمیسیون به صورت کامل تشکیل نشده و برای انجام تحقیق، این موضوع باید تصویب و به تایید هیئت رئیسه کمیسیون برسد.

وی افزود: بعد از تشکیل کمیسیون اصل 90، موضوع حقوق های نامتعارف، بررسی خواهد شد و نمایندگان موظف هستند هر موضوع و تخلف قانونی مانند حقوق‌های نامتعارف مدیران دولتی و یا هر موضوع دیگر را بررسی کرده و به آن ورود خواهند کرد.

عضو کمیسیون اصل 90مجلس با اشاره به اینکه پروند‌ه های زیادی در نوبت بررسی است، گفت: موضوع حقوق‌های نامتعارف را پیگیری کرده و قطعاً در مورد آن اقدام خواهیم کرد؛ البته در گام نخست باید این موضوع ثابت شود که در حد وسیعی از مدیران انجام شده و اگر این‌گونه بود، در مورد آن تحقیق و تفحص خواهیم کرد.

پارسایی ادامه داد: برخی عنوان می‌کنند چنین حقوق‌هایی به این گستردگی در حد مدیران دولتی وجود ندارد، ولی مجلس به عنوان ناظر، قطعاً آن را بررسی و برخورد می‌کند./تسنیم

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین