پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00000:25 - 1399/11/16

پیش بینی قیمت طلا امروز ۱۶ بهمن + جزئیات‌

یک فعال بازار طلا، سکه و جواهرات قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار امروز را پیش‌بینی کرد.

رضا مصطفوی در تشریح پیش بینی قیمت طلا در روند معاملات بازار آزاد امروز، اظهار کرد: در روند معاملات بازار طلای آزاد امروز شاهد کاهش ۱۰ هزارتومانی هر گرم طلای ۱۸ عیار بودیم و خوشبختانه عرضه طلای ۱۸ عیار در روزهای اخیر تا حد زیادی در بازار آزاد تقویت شده است.

وی افزود: در صورت تثبیت روند کاهش نرخ ارزهای شاخص همچون دلار و قیمت اونس جهانی طلا در روزهای آینده می‌توانیم شاهد افت نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار و کاهش بیش از ۳۰ هزارتومانی آن باشیم و در صورتی که نظام عرضه و تقاضای طلا در هفته آتی به صورت ویژه کنترل شود نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار آزاد به کمتر از یک میلیون تومان نیز خواهد رسید.

این فعال بازار طلا، سکه و جواهرات تصریح کرد: کاهش ۹ دلاری قیمت اونس جهانی طلا در روند معاملات روزانه روز گذشته، اتفاقی کم‌سابقه بود که بسیاری از فعالان اقتصادی معتقدند این کاهش ناشی از افت جدی تقاضا برای خرید طلا در بازارهای بین‌المللی بوده است.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار طلا، سکه و جواهرات نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران می‌باشد.

منبع: ایمنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین