پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:38 - 1395/04/24

سید حسن نصرالله به دمشق سفر کرد

«حمله ارتش سوریه به شاهراه کاستلو که تنها راه مواصلاتی حلب با دیگر مناطق اطراف این استان است، تروریست ها را در موضع دفاع قرار داده است.»

کارگرآنلاین:  روزنامه "النشره" نوشت: «نیروهای ارتش سوریه و مقاومت، عرصه را بر النصره و دیگر گروه های تروریستی در حلب تنگ تر کردند.»

 
این روزنامه لبنانی در ادامه نوشت: «حمله ارتش سوریه به شاهراه کاستلو که تنها راه مواصلاتی حلب با دیگر مناطق اطراف این استان است، تروریست ها را در موضع دفاع قرار داده است.»


 این روزنامه در ادامه مدعی شد: «در این راستا هم منابع خبری آگاه در لبنان از سفر سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در اواخر ماه گذشته به دمشق خبر دادند. این سفر به درگیری های حلب مرتبط است که قرار است راهبردهایی در این رابطه اتخاذ شود.»

 

النشره ادامه داد: «ادامه عملیات ارتش سوریه در پیشروی به کاستلو در حالی صورت می گیرد که بشار اسد اخیرا پیام صوتی به همه نیروها داده بود. منابع خبری هم از حملات بی سابقه روس ها درجبهه های شمال و شرق حلب خبر می دهند.»

 

خاطر نشان می شود که ارتش سوریه اخیرا با تسلط بر مزارع ملاح در مجاورت راه موسوم به کاستیلو در حومه شمالی حلب عملا استفاده از این مسیر را برای تروریست ها غیر ممکن کرده و بدین وسیله حلقه محاصره حلب کامل تر شده است.

 

براساس این گزارش، ارتش سوریه با تصرف مزارع ملاح حلقه محاصره پیرامون شهر حلب را تنگ‌تر کرده است.این در حالی است که در جنوب جاده کاستیلو نیز درگیری میان نیروهای ارتش سوریه و مقاومت با تروریست های جبهة النصرة در منطقه بنی زید در جریان است.

 

گزارش‌ها حاکی از آن است که ارتش سوریه تنها چند صد متر با جاده کاستیلو فاصله دارد و نیروهای ارتش این مسیر را زیر آتش مستقیم خود دارند. جاده کاستیلو شریان حیاتی در امداد و کمک رسانی به تروریست‌های منطقه شرقی شهر حلب است که این منطقه را به حومه شمالی حلب و از آنجا به ادلب متصل می‌سازد.

 

در درگیری‌های شدید چند روز گذشته، نیروهای ارتش سوریه با تسلط بر مزارع ملاح که در حقیقت از سه مزرعه جنوبی، شمالی و میانی تشکیل شده است توانستند، جاده کاستیلو را زیر آتش مستقیم خود قرار دهند./جام نیوز

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین