پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:31 - 1395/05/14

تا آخرین نفس پشت سهامداران پدیده شاندیز ایستادیم

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس آمادگی کامل برای راه اندازی این پروژه دارد.

کارگرآنلاین: سید حسن حسینی در حاشیه نشست هم اندیشی فعالان اقتصادی خراسان رضوی با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مشهد، در پاسخ به سوالی در خصوص تشکیل کنسرسیوم بانکی برای حل مشکل پدیده شاندیز اظهار کرد: وزارت اقتصاد و دارایی باید برای حل مشکلات پدیده برنامه و راهکار اصلی را ارائه کند و به همین دلیل نمایندگان از وزیر اقتصاد تقاضا کرده اند که راهکارهای قانونی حل مشکلات پروژه پدیده را بررسی کند و هر جایی که نیاز به مجوز مجلس باشد اعلام نماید.

وی با اعلام اینکه مجلس آمادگی کامل برای راه اندازی این پروژه دارد خاطرنشان کرد: حتی اگر در این زمینه نیاز به مجوز یا گذارندن قانون باشد، مجلس به این امر ورود پیدا می کند تا مشکلات پدیده هر چه سریع تر حل و فصل شود.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر اقتصاد طی حضور در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس قول داد که موضوع پدیده را در اسرع وقت پیگیری کرده و گزارشهای لازم را به مجلس ارائه دهند.

حسینی با بیان اینکه ما تا اخرین نفس پشت سهامداران ایستادیم، عنوان کرد: نمایندگان مجلس بالاتفاق قائل به این هستند که جریان پدیده، میزان و ثامن الحجج(ع) باید هر چه سریعتر حل شود.

وی تاکید کرد: مشکلات به وجود آمده ناشی از فقدان نظارت کافی است و در واقع مقصر اصلی دستگاه اقتصادی کشور است که این فساد را به بار آورده است. از این رو وزارت اقتصاد باید راهکارهای لازم را پیدا و مشکلات این مجموعه را حل کند و یا این که راهکارهای آن را به مجلس به منظور قانون گذاری ارائه نماید./تابناک رضوی

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین