پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:54 - 1395/05/15

شایعه عجیب در مورد ترکیب استقلال

ماجرای انتشار رقم قراردادها در لیگ شانزدهم، بیشتر از هر تیم دیگری به استقلال ضرر زده است.

کارگرآنلاین: به نظر می‌رسد ماجرای انتشار رقم قراردادها در لیگ شانزدهم، بیشتر از هر تیم دیگری به استقلال ضرر زده و آبی‌ها را وارد حاشیه کرده است. حقیقت آن است که مشخص شدن دستمزد پرداختی به برخی بازیکنان از سوی این باشگاه، همه را شوکه کرده و خیلی‌ها معتقدند کنار رفتن افشارزاده از مدیریت باشگاه بی‌ارتباط با این موضوع نبوده است.

 

مثلا افزایش 800میلیون تومانی قرارداد فرشید باقری در استقلال نسبت به صبا، واقعا باعث تعجب است.

 

این بازیکن پارسال 150میلیون تومان از تیم قمی گرفته، اما امسال قراردادی 950میلیونی با آبی‌ها بسته است. جالب اینکه شنیده می‌شود کادرفنی چندان از عملکرد باقری در دو بازی ابتدایی فصل راضی نیست و حتی این احتمال وجود دارد که او روز جمعه نیمکت‌نشین شود.

 

از یک بازیکن غیرتخصصی مثل نورافکن به عنوان جانشین احتمالی باقری در بازی با نفت آبادان یاد می‌شود؛ آنچه اگر درست از آب در بیاید، فشارها را روی استقلال بیشتر خواهد کرد. در حال حاضر افشای دستمزد بازیکنان نه‌چندان کارآمدی مثل کنعانی‌زادگان و امین حاج‌محمدی هم باشگاه استقلال و حتی شخص علیرضا منصوریان را تحت فشار قرار داده است. به علاوه او فعلا مجبور شده به انتقادها از کیفیت بختیار رحمانی و نیز اهدای پیراهن شماره هفت به وی نیز واکنش نشان بدهد. باید دید غیر از کاوه رضایی، بقیه میلیونرهای استقلال هم بالاخره ثابت می‌کنند ارزش این همه پول را داشته‌اند یا نه؟/بانک ورزش

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین