پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:34 - 1395/05/15

اقدام جالب مسلمانان بیرمنگام +تصاویر

اعضای یک نهاد اسلامی در "بیرمنگام" در حرکتی پسندیده و برای به نمایش گذاشتن چهره زیبایی از اسلام، به صورت داوطلبانه روز گذشته اقدام به تمیز کردن خیابان های این شهر کردند.

کارگرآنلاین: مسلمانان بیرمنگام روز گذشته (یکشنبه) در اقدامی پسندیده و داوطلبانه، به تمیز کردن خیابان های شهر خود پرداختند.

 

«بنیاد توسعه ابراهیمی» که مسئولیت سازماندهی این حرکت داوطلبانه را بر عهده داشت، در صفحه فیسبوک خود در این باره نوشت: شهروند خوبی برای جامعه بودن، بستگی به رنگ پوست، دین، نگاه سیاسی و طبقه اجتماعی ندارد، بلکه بستگی به نحوه تعامل با دیگر افراد جامعه دارد.

 

این پست فیسبوکی دربردارنده تصاویری از زنان محجبه و مردان مسلمان بود که در حال جمع آوری زباله از خیابان های شهر بیرمنگام بودند.

 

در این پست فیسبوکی از شهروندان مسلمان شهر بیرمنگام درخواست شده بود تا با حضور در این حرکت داوطلبانه، بخشی از یک اقدام مثبت در همسایگی خود باشند.

 

گفتنی است «بنیاد توسعه ابراهیمی» یک نهاد خیریه و داوطلبانه است که تحت هیچ نگاه سیاسی و تفکری قابل تعریف نیست و به صورت کاملا داوطلبانه و بدون در نظر گرفتن گرایش های سیاسی، رنگ پوست و دین افراد جامعه، اقدام به فعالیت های خیرخواهانه برای آنان می کند.

 

 
ابنا
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین