پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:27 - 1395/05/26

عذرخواهی سایت انتخاب از رسایی

سایت خبری انتخاب به دلیل انتشار خبر ناصحیح از حمید رسایی، از وی عذرخواهی کرد.

کارگرآنلاین: سایت انتخاب نوشت: «انتخاب» پیشتر در سال ٩٣ با درج خبری از درخواست و تلاش آقای رسایی، مسئول رسیدگی به پرونده فساد در فوتبال کمیسیون اصل 90 برای سفر 50 روزه به برزیل به منظور حضور در جام جهانی خبر داده بود، که این خبر به نقل از یک منبع نامعتبر بود و متاسفانه بهانه ای برای تخریب گسترده ایشان در رسانه ها و فضای مجازی شد.


اکنون با نگاهی به گذشته و با توجه به اینکه پیگیری های ما نشان می دهد این خبر اشتباه بوده و سفر به برزیل بدون درخواست ایشان بلکه با نظر کمیسیون اصل 90 و بنا بر ضرورت های وظایف نظارتی نمایندگان بر فعالیت شش دستگاه دولتی حاضر در این مراسم و با توجه به تسلط ایشان به موضوع بوده است و اصل سفر نیز در هیات رییسه مجلس نهم به تصویب رسیده بود، بدینوسیله ضمن پوزش و طلب حلالیت از اقای رسایی، خبر مذکور را تصحیح می کنیم. امید است رسانه هایی که آن روز خبر «انتخاب» را بازتاب دادند، امروز نیز در انتشار این متن که مبتنی بر انجام وظیفه و اخلاق رسانه ای و ادای دین است، مشارکت کنند.


لازم به ذکر است که آقای رسایی همانطور که دز ابتدای انتشار این خبر در همان ایام اعلام کرده بود، به دلیل مشکلات شخصی، علاقه ای برای این سفر نداشت و در نهایت نیز به این سفر نرفت.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین