پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:20 - 1395/07/28

ماجرای محافظ شخصی طلایی چه بود؟+عکس

نایب رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی را در رابطه با عکس منتشر شده از وی و ماجرای محافظ شخصی اش اعلام کرد.

کارگرآنلاین: مرتضی طلایی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:
 
سلام
آرزو دارم عزاداری های همه شما در این ماه عزیز مورد قبول حضرت اباعبدالله الحسین (ع) قرار گرفته باشد.
 
لازم دیدم نکته ای کوچک را برای استحضار هموطنان عزیزم یادآور شوم .
 
در پی بازدید روز گذشته بنده و برخی اعضای محترم شورای اسلامی شهر از محدوده خیابان ولیعصر (عج) تصاویری در خبرگزاری ایسنا منتشر شد .
 
در یکی از عکسهای منتشر شده فرد قوی هیکلی در کنار بنده در حال حرکت است که متاسفانه برخی سایت ها ، کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرام با استفاده از این عکس در اقدامی هماهنگ ، با هدف تخریب و با بی اخلاقی محض این شهروند محترم را به عنوان محافظ !!! یا بادیگارد !!! اینجانب معرفی کرده اند . دروغی که انقدر شاخدار است که حتی زود باور ترین افراد هم آنرا به سختی باور می کنند و با کمال تاسف دروغپردازان حتی از اینکه این شهروند را هم در معرض این موضوعات نادرست قرار دهند ابایی ندارند .
 
برای استحضار همه مردم شریف لازم می دانم عرض کنم بنده بیش از سى سال است که سرباز این خاک و دیار بوده ، و از این پس هم خواهم بود .
 
در این سالها چه در ایام دفاع مقدس و چه در دوران خدمت مقدس در نیروى انتظامى و فرماندهی پلیس و چه اکنون ، هیچ گاه از نور آفتاب ، هم قدم شدن با مردم و حضور در میان همه ى اقشار جامعه، خود را محروم نکرده ام .
 
مردم تهران به خوبی بخاطر دارند که در کوران حوادث و بحران های مختلف ، گروگانگیری ها و ... باور یقینی ام حضور در میان مردم و از بین بردن فاصله ها بوده است . همیشه باور داشته ام امن ترین نقطه زمین جایی است که مردم با قلبهایشان در آن حاضرند و مسوولی سعادتمند است که غرق در دریای احساسات و علایق مردم باشد . افتخار بنده این است که روزانه بارها در جای جای این شهر با مردم عکس یادگاری می گیرم و این موضوع مایه مباهات من است .
 
در تمامى سالهای مسوولیتم تلاش کرده ام از راحت طلبی و رفاه زدگی پرهیز کنم و البته معتقدم مردم بهترین قضاوت کنندگانِ مسوولان در این زمینه ها هستند .
 
لازم میدانم عرض کنم مرتضى طلایى، از در آغوش گرفتن مردم و در کنار آنها بودن لذت میبرد و از خداوند متعال میخواهم کسانى که این شایعات و دروغ های بی بنیان و بى اساس را با قصد تخریب این حقیر به منظور بهره برداریهاى سیاسى انجام میدهند به راه راست هدایت کند.
 
والسلام
منبع: میزان

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین