پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:13 - 1395/09/14

راز استقلالی نشدن این ستاره فوتبال فاش شد

عامل استقلالی نشدن یک ستاره فوتبال ایران افشا شد.

به گزارش کارگرآنلاین، پژمان منتظری رسما در برنامه ۹۰ اعلام کرد که اگر بخواهد به ایران برگردد جایی را به جز استقلال ندارد که به آن تیم برود. این بازیکن از ابتدای فصل مد نظر منصوریان بود ولی این تیم آنقدر بازیکن در خط دفاع گرفته که حضور این ستاره تیم ملی در جمع آبی پوشان کمی عجیب است.
از طرفی این روزها منصوریان در تدارک تقویت استقلال برای نیم فصل دوم و حضور در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا است اما یک عامل پژمان منتظری را از استقلال دور خواهد کرد.
منتظری به هنگام جدایی از استقلال با مهدی رحمتی اختلاف داشت و اگر چه هیچوقت این اختلاف را علنی و رسانه‌ا‌ی نکرد اما یکی از دلایل عدم بازگشت منتظری به استقلال پیشنهاد خوب مالی قطری‌ها و همچنین حضور رحمتی در استقلال بود.
از طرفی منتظری رقیب سرسخت رحمتی برای کاپیتانی استقلال است و شاید همین موضوع بی دلیل تیم منصوریان را وارد چالش کند به همین دلیل حضور منتظری در استقلال تنها یک موج رسانه‌ای است که خیلی زود فراموش خواهد شد.
در صحت این موضوع ذکر این نکته ضروری است که سید رضا افتخاری دو روز پیش در گفت‌و‌گو با رادیو اعلام کرد که تنها گزینه منصوریان برای نیم فصل دوم سجاد شهباززاده است./ یازده نیوز

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین