پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:07 - 1395/09/23

سایه سنگین سیاسی کاری بر تیراندازی

مدتهاست که بازی های سیاسی بلای جان کشورمان شده و منافع حزبی و شخصی به اندازه ای اهمیت پیدا کرده که نه تنها منافع ملی را نادیده می گیرند، بلکه منافع ملی را در معرض خطر قرار می دهند. باکمال تاسف بازیهای سیاسی همه ابعاد اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، ورزشی، هنری، اقتصادی و... را تحت تاثیر قرار می دهد.

به گزارش کارگرآنلاین، امروزه برای گردانندگان بازی های سیاسی عملکرد افراد هیچ اهمیتی ندارد، بلکه مهم این است که به موقع تسویه حساب سیاسی انجام شود. امروزه این بازی سیاسی را در فدراسیون تیراندازی می بینیم. آنهایی که به دنبال تسویه حسابهای سیاسی و جناحی با رییس فدراسیون تیراندازی هستند، کاری ندارند که سیدمهدی هاشمی در تمام مدیریتش بر این فدراسیون چه گام هایی را برداشته و جایگاه این فدراسیون در سطح جهانی تا چه اندازه ارتقا یافته است.

این غرض ورزان سیاسی حتی حاضر نیستند کارنامه دروان مدیریت هاشمی بر این فدراسیون را ارزیابی کنند و بابت این همه تحول در ورزش تیراندازی کمی قدردانی کنند. بازیگران سیاسی تنها و تنها به یک موضوع پیله کرده اند، آن هم دو شغله بودن سیدمهدی هاشمی است. اتهامی که نه تنها از ابتدا بی پایه و اساس بود، بلکه اکنون با پایان یافتن دوران نمایندگی هاشمی در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، هیچ محلی از اعراب ندارد.

اگرچه دیوان عدالت اداری بر همین مبنا حکم صادر کرده و به ادعای مخالفان مدیریت هاشمی باید اجرایی شود، اما مصداقی ندارد. امروزه این مطلب مطرح می شود که هاشمی استعفا دهد، به عنوان سرپرست ابقا شود و در انتخابات بعدی دوباره نامزد ریاست شود!؟ این هم از آن حرفهای بازی با قانون است تا مدیری کارآمد را وادار به استعفا کنند تا کارنامه مدیری ورزشی را سیاسی کنند.

بحث بعدی نگاه جهانی به ورزش کشورمان است. یک روز فدراسیون فوتبال را با چالش رو به رو می کنند، روز دیگر به سراغ فدراسیون ورزشهای رزمی می روند، بعد از آن از فدراسیون والیبال سردر می آورند و امروز هم گریبان ورزش تیراندازی را گرفته اند. برای این افراد اهمیتی ندارد که نگاه جهانی به ورزش ایران چگونه است، حتی اهمیت نمی دهند که ورزش کشورمان تعلیق شود، تنها و تنها اهداف این بازی گردانان سیاسی، تسویه حساب جناحی در همه ابعاد کشور است. این در حالی است که ردپای نمایندگان مجلس در جاهایی دیده می شود که اگر قرار باشد نمایندگی مجلس شورای اسلامی شغل اعلام شود، ابتدا باید به سراغ آنان رفت.
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین