پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:11 - 1395/10/01

این نوعی از اشاعه فحشا است

حرکت غیراخلاقی در دانشگاه رازی

اسم این حرکتی که در دانشگاه رازی صورت گرفت آزاد اندیشی نیست، دین ستیزی است.


به گزارش کارگرآنلاین، حجت الاسلام رحمان صابری، استاد حوزه علمیه ظهر امروز در تجمعی که با حضور  طلاب و روحانیان در حسینیه دفتر نماینده ولی فقیه در کرمانشاه برگزار شد، با محکوم کردن حرکت اهانت آمیز دانشجویان دانشگاه رازی در مراسم شب شعر قند پهلو، بیان کرد: از موضع گیری استاندار محترم کرمانشاه تشکر می کنیم، اما تنها تأسف خوردن کافی نیست بلکه باید با این افراد قاطعانه برخورد شود.

استاد حوزه علمیه ابراز داشت: در حالی که ما برای ایجاد امنیت هر فرد، شهدای بسیاری تقدیم انقلاب کرده ایم، برای ریاست هر فرد نیز شهید داده ایم، آن وقت عده ای می آیند و این اهانت ها را به ساحت مقدس انبیاء و اولیای الهی می کنند.

وی ادامه داد: ما باید از این اتفاقات جلوگیری کنیم و نگذاریم به بحران تبدیل شوند، در گذشته هتک حرمت به صورت سب رواج داشت و امروز هم با شعر انبیاء را سب می کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: این قصه سبب و مباشر دارد، تنها استعفای مسببان برای ما کافی نیست، بلکه باید مجازات شوند؛ ما از کارگزاران دولت اعتدال توقع داریم که با این مسأله برخورد کنند، این نوعی از اشاعه فحشا است.

حجت الاسلام صابری اظهار داشت: در زمان امیرمؤمنان(ع)، اگر کارگزاران مرتکب کار خلافی می شدند امام قاطعانه با آنها برخورد می کرد، این سیره امام علی(ع) باید برای ما الگو باشد.

وی تصریح کرد: از مؤلفه های انقلابی بودن این است که نسبت به این مسأله بی تفاوت نباشیم و افراط و تفریط هم نکنیم، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها پدیده خوبی است، اما اسم این کار را نمی شود آزاداندیشی گذاشت این کار دین ستیزی است.

این مسؤول مطرح کرد: دین ستیزی بی هویت کردن دین و روابط حرام را عادی جلوه دادن و قبح گناه را شکستن است.

حجت الاسلام صابری در پایان بیان داشت: امام رضا(ع) می فرماید وقتی مردم امر به معروف و نهی از منکر را به یکدیگر موکول کردند باید منتظر عذاب الهی هم باشند، عذاب حاکم شدن اشرار بر آن ها است./ رسا

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین