پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:00 - 1395/10/25

خرج اعتبار رسانه پای یک مستند؛

ساخت یک مستند درباره بازیگر فیلم های غیر اخلاقی!!!

موضوع فیلم اگرچه حتی در جامعه غرب هم بحث برانگیز است اما کارگردانها گفته اند هدفشان تمرکز و شناخت توانایی فوق العاده این بازیگر است!

به گزارش کارگرآنلاین، سایت شبکه یورونیوز آگهی تبلیغاتی یک مستند درباره بازیگر ایتالیایی فیلم های پورنوگرافی را آغاز کرد.

بنابرادعاهای کارگردانها، در ساخت این مستند به موضوعات حاشیه ای نپرداخته اند و فیلم را بطور کامل به این بازیگر اختصاص داده اند.

موضوع فیلم اگرچه حتی در جامعه غرب هم بحث برانگیز است اما کارگردانها گفته اند هدفشان تمرکز و شناخت توانایی فوق العاده این بازیگر است!

در فیلم می بینیم که مادر این پورن استار آرزو داشته پسرش کشیش شود و تصور نمی کرد حرفه ای در صنعت سینمای پورنوگرافی در مسیر او قرار بگیرد. در جریان تولید فیلم در بوداپست نه تنها لایه هایی از زندگی بلکه اعتیاد، وسواس، شیفتگی و همچنین تردیدهای او آشکار می شود.

در گزارش تبلیغی شبکه یورونیوز برای این فیلم آمده است: این فیلم شاید یکی از قابل توجه ترین مستندهایی است که در ماه های اخیر منتشر شده است، فیلمی که پایان یک دوران و فرجام یک پورن استار ایتالیایی را به تصویر می کشد.

گفتنی است زیرمجموعه های تصویری و مکتوب یورونیوز با تنگناهای مالی عدیده ای مواجه اند که این مساله باعث شد شبکه تلویزیونی آن تعطیل شود.

روی آوردن تارنمای این شبکه به موضوعاتی از این دست برای حل مشکلات مالی در واقع چوب حراج زدن به آبروی حرفه ای یک رسانه است./جام نیوز

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین