پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00000:34 - 1395/11/02

رحمتی ناجی منصوریان می‌شود؟

لیگ برتر فوتبال فردا (یکشنبه) با برگزاری 3 دیدار وارد هفته هجدهم می‌شود و در مهم‌ترین دیدار، استقلال میهمان صنعت نفت آبادان است.

به گزارش کارگرآنلاین، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال فردا (یکشنبه) با برگزاری 3 دیدار آغاز می‌شود که در مهم‌ترین دیدار، استقلال میهمان صنعت نفت است و تراکتورسازی به مصاف پیکان می‌رود.

یکشنبه 3 بهمن 95

ساعت 14، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
ماشین‌سازی - صبا

تیم فوتبال ماشین‌سازی با کسب تنها 8 امتیاز از 17 بازی، قعرنشین مطلق جدول رده‌بندی محسوب می‌شود اما فرهاد کاظمی تأکید دارد تیمش در لیگ برتر می‌ماند. وی حتی اعلام کرد در صورتی که نتواند حکم بقای ماشین‌سازی در لیگ برتر را امضا کند، فوتبال را کنار می‌گذارد. ماشین‌سازی از هفته اول لیگ برتر دیگر رنگ پیروزی را ندیده و از 3 دیدار اخیر خود با سرمربی جدیدش تنها دو تساوی کسب کرده است. شاگردان کاظمی برای بهبود شرایط خود صبای قم را پیش رو دارند که هفته گذشته پس از 7 شکست پیاپی، موفق شد طعم پیروزی را بچشد. صبا همسایه ماشین‌سازی در جدول است و روزهای خوبی را با صمد مرفاوی پشت سر نمی‌گذارد. باید دید کدام تیم می‌تواند برنده نبرد فانوس‌به‌دستان باشد.

ساعت 15:45، ورزشگاه شهدای شهر قدس
پیکان - تراکتورسازی

تیم فوتبال پیکان هفته گذشته شکست غیرمنتظره‌ای را مقابل صبا بحران‌زده تجربه کرد و تا رتبه پنجم جدول پایین رفت. پیکانی‌ها که به شدت از مذاکره باشگاه‌های لیگ برتری با ستاره‌های خود ناراحت هستند، این هفته باید به مصاف تراکتورسازی بروند. شاگردان امیر قلعه‌نویی در هفته هفدهم در خانه مقابل صنعت نفت متوقف شدند و فرصت صدرنشینی موقت را هم از دست دادند. تراکتورسازی حالا 4 امتیاز با پرسپولیسِ صدرنشین فاصله دارد و برای جلوگیری از بیشتر شدن اختلاف باید پیکان را در شهر قدس شکست دهد.

ساعت 16:45، ورزشگاه تختی آبادان
صنعت نفت آبادان - استقلال

استقلال و علیرضا منصوریان روزهای پر التهابی را سپری می‌کنند. آبی‌پوشان هفته گذشته در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی مقابل استقلال خوزستان شکست خوردند. استقلال نه بازی زیبایی انجام داد و نه 3 امتیاز را کسب کرد؛ اتفاقی که با واکنش تند برخی از پیشکسوتان این باشگاه و همچنین هواداران در فضای مجازی روبرو شد. با توجه به اشتباهات سید حسین حسینی در دیدار مقابل آبی‌پوشان خوزستانی، زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت سید مهدی رحمتی به ترکیب اصلی شنیده می‌شود. همچنین گفته می‌شود منصوریان که از نمایش تیمش به هیچ عنوان راضی نیست قصد دارد تغییراتی در ترکیب آبی‌پوشان ایجاد کند. استقلال برای خروج از بحران، کار سختی مقابل صنعت نفت دارد. آبادانی‌ها با حضور فیروز کریمی متحول شده‌اند و از دو دیدار اخیر خود 4 امتیاز گرفته‌اند. آنها ابتدا صبا را شکست دادند و سپس تراکتورسازی را در تبریز متوقف کردند. باید دید استقلال می‌تواند از آبادان دست پر به تهران بازگردد یا خیر./میزان

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین