پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:27 - 1395/11/10

راز نیمکت نشینی ستاره استقلال برملا شد

محسن کریمی در چند بازی استقلال غایب است.

به گزارش کارگرآنلاین، مهاجم ریز نقش استقلالی‌ها این روزها نیمکت نشینی را تجربه می‌کند و کسی هم حواسش به او نیست. شاید در وهله اول طبیعی به نظر برسد که منصوریان به ترکیب برنده خود دست نزند و با همین ترکیب به زمین مسابقه برود خصوصا وقتی که در هر دو بازی هم پیروز شود کسی این سوال را از سر مربی استقلال نمی‌پرسد پسرک ریز نقشی که به آچار فرانسه تیم مبدل شده بود چرا چسبیده به نیمکت است و حتی برای دقایقی به زمین نمی‌آید.
چطور می‌شود که منصوریان عظیم گوگ را که تا حالا رنگ نیمکت را هم ندیده بود در آبادان به میدان می‌فرستد اما حاضر نیست کریمی را به میدان بفرستد؟ پاسخ این سوالات شاید درون گزارشی است که چند وقت پیش توسط یکی از خبرگزاری‌ها منتشر شد.
محسن کریمی مشتری خارجی پیدا کرده و بدش نمی‌آید که از این به بعد در لیگ‌های خارجی بازی کند اما ماجرای این بازیکن و پیشنهادهای خارجی او از آنچه تصور می‌شود جدی‌تر است و همین نکته باعث شده تا منصوریان روی نام این بازیکن فعلا قلم قرمز بکشد.
سرمربی استقلال با کنار گذاشتن رحمتی از ترکیب این تیم نشان داد با هیچ کس شوخی ندارد و اگر احساس کند بازیکنی حواسش به تیم نیست او را روی نیمکت می‌نشاند تا به حساب خودش حواسش سر جای خود بیاید. در این چند وقت اخیر که محسن کریمی بازی نمی‌کند هیچ کس حواسش به این بازیکن نیست و حتی یک سوال از منصوریان نپرسیدند که چطور کریمی یکدفعه از ترکیب ثابت استقلال کنار گذاشته شد؟ جواب این سوال نزد منصوریان است اما او ترجیح می‌دهد که همچنان در مورد این بازیکن چراغ خاموش حرکت کند. اینقدر این روزها استقلال درگیر مسائل حاشیه‌ای است که شاید جایی برای پرداختن به آنچه باعث نیمکت نشینی کریمی شده است نداشته باشند.
این روزها سیاست «کی بود، کی بود، من نبودم» در باشگاه استقلال حکمفرما شده و کسی حاضر نیست سهل انگاری پرداخت نکردن به موقع پول شیحی را برعهده بگیرد و با انتشار شایعاتی که بیشتر شکل دلخوشی را دارد تا واقعیت سعی می‌کنند هوادار خشمگین را آرام کنند این در حالی است که هواداران زخم خورده استقلال که یک بار دیگر هم با همین بی‌توجهی‌ها تیمشان را از رقابت‌های آسیایی حذف شده دیدند باز هم در ورزشگاه فریاد سر می‌دهند و صدای خود را به حالت اعتراض به گوش مسوولان استقلال می‌رسانند.
در چنین جوی و در شرایطی که هواداران حق خود را از دست رفته می‌بینند انتشار اخباری که نشان از جدایی بازیکنان تاثیر گذار تیم است می‌تواند جو ملتهب را ملتهب‌تر کند.

منصوریان این روزها ناراحت است و خشم خود را با زیر میز کوبیدن نشان می‌دهد از طرفی هم برای اینکه با مدیران فعلی درگیر نشود انگشت اتهام خود را به طرف مدیران قبلی نشانه رفته تا عصبانیت خود را سر کسی خالی کند.
در این هیاهو و شرایط به هم ریخته سرمربی استقلال در مورد حواشی دیگر سیاست سکوت اختیار کرده است و سعی می‌کند بازیکنی که سودای جدایی در سر دارد را با نیمکت نشینی تنبیه کند.
 محسن کریمی چند پیشنهاد خارجی دارد و خبر این پیشنهادها به گوش آقای مربی رسیده است و تنها راهکاری که به ذهن پریشان منصوریان رسیده این است که بازیکن جوان خود را از ترکیب دور نگه دارد.
این پنهان‌کاری اما تا کی می‌تواند داوم داشته باشد و می‌تواند راهکاری باشد برای جلوگیری از هر تنشی؟ این روزها در باشگاه استقلال خبرهایی است؛ از بازی نکردن کریمی گرفته که مربوط می‌شود به پیشنهادی که دارد و مخالفت آقای مربی برای اینکه رضایتنامه‌اش صادر نشود تا گروکشی رضایتنامه فرشید باقری که در ابتدا شرط گذاشتند اگر به پرسپولیس و تراکتور نروی رضایتنامه‌ات را می‌دهیم تا کنسل شدن تمام وعده‌هایی که به این بازیکن داده بودند. از سوی دیگر گفته می‌شود که جابر انصاری هم به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش حاضر نیست برای استقلال بازی کند و بحث مصدومیتش فقط بهانه‌ای است تا نارضایتی این بازیکن رسانه‌ای نشود.
مجموعه اتفاقاتی که مطرح شد این روزها استقلال را تحت فشار قرار داده و منصوریان را عصبی‌تر از قبل کرده است. به همین دلیل هم علاقه‌ای ندارد یکسری از اتفاقات تیمش از جمله پیشنهادهای خارجی محسن کریمی رسانه‌ای شود و ترجیح می‌دهد که همه چیز را در سکوت و با نیمکت نشینی کریمی  حل کند./ایران ورزشی

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین