پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:54 - 1395/11/25

تجمع اعتراضی سپرده‌گذاران کاسپین در مشهد

گروهی از سهامداران موسسه اعتباری کاسپین روز دوشنبه با حضور در مقابل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد خواستار تعیین تکلیف وضعیت سپرده هایشان شدند.

به گزارش کارگرآنلاین، درخواست این تعداد که بیش از یکصد نفر بودند رسیدگی به وضعیت سپرده هایشان و صدور دفترچه بانکی برای تعیین تکلیف حساب بانکی است.
به گفته آنها مدیران کاسپین شهریور ماه سال جاری وعده صدور دفترچه بانکی برای سپرده های بالای 150 میلیون ریال را دادند اما تا کنون نه تنها دفترچه ای صادر نشده بلکه سپرده های زیر 150 میلیون ریال نیز نتوانسته اند بدهی خود را تسویه کنند.
در پایان تجمع کنندگان توسط نیروهای امنیتی متفرق شدند و سه نفر از آنان به عنوان نماینده برای گفت و گو با معاون عمومی و دادستان مشهد به داخل ساختمان فراخوانده شدند.
سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در این خصوص گفت: وظیفه دادستانی ایجاد امنیت و جلوگیری از وجود اخلال در نظم عمومی است.
قاضی حسن حیدری افزود: دستگاه قضائی خود پیگیر تعیین تکلیف وضعیت سهامداران است و هم اکنون نیز با مدیران موسسه کاسپین در این خصوص درگیریم.
وی ادامه داد: سهامداران باید مطالبات خود را از مدیران این موسسه داشته باشند اما با تجمع و ایجاد اختلال در نظم عمومی کار به جایی نمی رسد.
موسسه اعتباری کاسپین در چارچوب سیاستهای بانک مرکزی به منظور ساماندهی و تبدیل تعاونیهای اعتبار به موسسات، از تجمیع تعاونیهای اعتبار فرشتگان، امید جلین گرگان، کشاورزان مازندران، حسنات اصفهان، دامداران و کشاورزان کرمانشاه، الزهرا مشهد، بدرتوس و پیوند از سال 1394 شکل گرفته و مشکلات تعاونیهای مورد اشاره با سهامدارانشان به آن منتقل شده است.
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین