پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:00 - 1396/02/02

داستان حسین هدایتی به کجا رسید؟

خبر آزادی حسین هدایتی همانند یک بمب ترکید اما خیلی زود این خبر تکذیب شد.

به گزارش کارگرآنلاین، در حالی که روز گذشته یکی از رسانه ها خبر آزادی حسین هدایتی را منتشر کرد اما بلافاصله این خبر تکذیب شد.

حسین هدایتی معروف به عابر بانک که علاقه زیادی به سرمایه گذاری در حوزه ورزش و هنر دارد از مدت ها قبل به علت مسائلی بازداشت شده بود و روز گذشته هم یکی از خبرگزاری ها خبر آزادی وی را منتشر کرد اما همین خبرگزاری خیلی سریع این خبر را تکذیب کرد.

گفته می شود که خبر آزادی هدایتی از سوی یکی از دوستان وی منتشر شده بود و خبرگزاری مربوطه خیلی سریع این خبر منتشر کرد اما مدتی بعد مشخص شد که هنوز آزادی هدایتی محقق نشده است.

البته نزدیکان هدایتی بیان کردند که اقدامات لازم برای تسریع در آزادی هدایتی در حال انجام است.

هدایتی که علاقه زیادی به فوتبال به خصوص پرسپولیس دارد کمک های زیادی به این تیم در تقبل پیش پرداخت برانکو، سید جلال حسینی، وحید امیری، مهدی طارمی، رامین رضاییان، ساسان انصاری، علیرضا بیرانوند داشته است و حتی گفته می شود که وی توانسته رضایت رفیعی برای پیوستن به پرسپولیس را جلب کند.

به هر حال خبر آزادی هدایتی برای مسئولان پرسپولیس می تواند خوش یمن باشد چرا که وی برای پرداخت بدهی سنگین ژوزه و خرید بازیکنان مدنظر برانکو در نقل و انتقالات می تواند گره گشای سرخپوشان پایتخت باشد.

مسئولان پرسپولیس کمک های مالی هدایتی را انکار می کنند اما آن ها خوب می دانند که هدایتی به عنوان یک هوادار متمول می تواند در حل مشکلات مالی سرخپوشان پایتخت نقش پررنگی ایفا کند.

البته باشگاه پرسپولیس که از هواداران برای پرداخت بدهی های سنگین ژوزه کمک مالی درخواست کرده است با آزادی هدایتی می تواند روی کمک عابر بانک هم حساب ویژه ای کند و از کمک هوادار خاص خود استفاده کند.

به هر حال باید دید دوستان هدایتی می توانند آزادی وی را هر چه سریعتر فراهم کنند یا نه!

باشگاه خبرنگاران

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین