پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:55 - 1396/02/10

پادشاه مغرب برهنه در سواحل میامی+عکس

انتشار تصاویر منسوب به محمد ششم پادشاه مغرب و همسرش در پایگاههای اجتماعی باعث به وجود آمدن جنجال بزرگی در شبکه های اجتماعی شده است.

به گزارش کارگرآنلاین، پادشاه مغرب به زیرپا گذاشتن محدویت های زندگی کلیشه ای حاکمان عادت دارد و در بسیاری از تصاویر و ویدئوهای منتشر شده در پایگاههای اجتماعی و سلفی با شهروندان عادی با لباس غیر رسمی ظاهر شده است. اما انتشار تصاویر منتسب به وی در روزهای اخیر باعث جنجال بزرگی شده است. در این تصاویر که هنوز صحت آنها ثابت نشده است پادشاه مغرب و همسرش با لباس شنا به چشم می خورند که به نظر می رسد محل گرفته شدن تصاویر نیز سواحل شهر میامی آمریکاست.
انتشار این تصاویر باعث انتقاد فراوانی از پادشاه مغرب شده است و بسیاری از مردم مغرب، نوع پوشش وی و همسرش در تصاویر مذکور را برخلاف "جایگاه دینی" وی به عنوان "امیرالمؤمنین" می دانند.



محمد ششم پادشاه مغرب که بیست و سومین پادشاه مغرب است خودش را "امیرالمؤمنین" می داند!
صفحه ای موسوم به "رصد المغربیه" در پایگاه فیسبوک در این باره نوشت: قداست دیگر به هیچ کس اختصاص ندارد و همه مردم در میامی لخت می شوند! در حقیقت، آن قداست از بین رفت و دیگر احدی قداست ندارد.
انتقادات مذکور در حالی است که در تصاویر مذکور منسوب به پادشاه مغرب و همسرش، هر دو لباس شنای مخصوص مردان و زنان بر تن دارند.
برخی دیگر از کاربران انتقادات درباره زندگی شخصی پادشاه مغرب را نابجا دانسته و ادعا کرده اند این موضوع با جایگاه سیاسی و دینی وی تعارضی ندارد!!. یک کاربر به نام هشام در کامنتی نوشته است: باید به پادشاه و زندگی شخصی اش احترام گذاشت.
کاربر دیگری به نام النجار الحسین در پیامی در پایگاه تویتر نوشت: این تصاویر، پیامی به افراطیون مغرب است که پادشاه درصدد انجام اقداماتی با هدف جدا کردن دولت و نظام سیاسی از نظام دینی و همچنین "شخصیت دینی اش" است. علاوه بر این، پادشاه تلاش می کند به "داعشی های مغرب" تأکید کند که در راستای برپایی لائیسم در آن کشور گام برمی دارد!!
دیوان پادشاهی مغرب تاکنون درباره اخبار و جنجال مذکور سکوت کرده و سخنگوی رسمی آن، تاکنون هیچ گونه اظهارنظری درباره تأیید یا رد صحت انتساب این تصاویر به پادشاه مغرب و همسرش نداشته است./العالم

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین