پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:20 - 1396/02/11

رونمایی از خروجی های پرسپولیس

برخی از بازیکنان پرسپولیس با عملکرد ضعیف خود به درب خروجی باشگاه نزدیک شدند.

به گزارش کارگرآنلاین؛ تعدادی از بازیکنان پرسپولیس عملکرد درخشانی در پرسپولیس نداشتند و همین موضوع باعث می شود که آنها در لیست مازاد سرخپوشان پایتخت قرار بگیرند.

برانکو هنوز لیست مازاد خود را به مسئولان باشگاه نداده است اما به نظر می رسد که وی روی نام چند بازیکن برای فصل بعد خط قرمز می کشد.

 لیست بازیکنان مازاد فصل بعد پرسپولیس به شرح ذیل است که از نظر خواهیم گذراند.

شهاب کرمی: این بازیکن در نیم فصل دوم به پرسپولیس پیوست اما نتوانست جایگزین مناسبی برای کامیابی نیا باشد و به یک نیمکت نشین تبدیل شد.

برانکو فرشید باقری هافبک دفاعی معترض استقلال را زیر نظر گرفته است و برنامه ای برای حفظ شهاب کرمی ندارد.

سامان نریمان جهان: زمانی که این بازیکن از ماشین سازی به پرسپولیس پیوست همگان تصور می کردند که جایگزین مناسبی برای پیام صادقیان باشد اما این اتفاق رخ نداد و نریمان جهان نتوانست درخشش خود را در پرسپولیس ادامه بدهد.

حضور سروش رفیعی در تیم پرسپولیس باعث شد که نریمان جهان به یک نیمکت نشین تبدیل شود و فقط برای چند دقیقه به میدان مسابقه می رود.

با وجود اینکه نریمان جهان تا پایان فصل هفدهم با پرسپولیس قرارداد دارد اما به نظر می رسد که برانکو قصد دارد وی را در لیست خروجی باشگاه قرار بدهد و بازیکن دیگری را بگیرد.

محسن ربیع خواه: با وجود اینکه برانکو همواره از ربیع خواه تعریف می کند اما با خرید خلیل زاده و آقایی به نظر نمی رسد که وی جایگاهی در پرسپولیس داشته باشد. براین اساس ربیع خواه هم در لیست بازیکنان مازاد پرسپولیس قرار می گیرد.

احسان علوان زاده: این بازیکن جوان توانست با بازی های درخشان خود اعتماد برانکو را جلب کند اما مشکل علوان زاده این است که در لیست بزرگسالان قرار دارد و به نظر نمی رسد برانکو یک جای خالی برای علوان زاده در فصل بعد بگذارد.

درویش وند: دروازه بان جوان پرسپولیس نتوانسته رضایت برانکو را جلب کند. با توجه به اینکه پرسپولیس 2 دروازه بان خوب همچون بیرانوند و رادووشویچ دارد به نظر نمی رسد که درویش وند در میان لیست برانکو در فصل بعد جایی داشته باشد.

محمد امین آرام طبع: برانکو برای تقویت دفاع چپ آرام طبع را به خدمت گرفت اما این بازیکن به علت مصدومیت های مداوم نتوانست انتظارات را برآورده کند و به نظر می رسد که وی نیز بعد از پایان فصل از پرسپولیس جدا شود.

آرام طبع در نیم فصل دوم از تیم صنعت نفت آبادان پیشنهاد داشت اما نتوانست رضایت نامه اش را بگیرد و به این تیم برود. شاید وی بعد از پایان فصل شانزدهم با اخذ رضایت نامه به تیم دیگری بپیوندد.

به هر حال باید دید بازیکنان نامبرده در لیست خروجی باشگاه قرار می گیرند یا در این تیم ماندگار می شوند؟
باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین