پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:25 - 1396/02/14

تولد نوزادی که روی شکم خود یک سر اضافی دارد +عکس

تا به حال خبرهای زیادی از به دنیا آمدن نوزادان عجیب الخلقه در کشور هند شنیده شده و ما نیز در مطالبی آن ها را به اطلاع شما رسانده ایم. علی رغم آنکه تمامی آن ها به شکلی عجیب و باورنکردنی بوده اند، اما موردی که قصد داریم به آن بپردازیم از موارد قبلی شگفت انگیز تر است.
به گزارش کارگرآنلاین، به تازگی نوزادی در کشور هند متولد شده که روی شکم خود یک سر اضافی دارد. در این سر عجیب و غریب اثری از گوش و چشم ها نیست و به نظر می رسد نتوانسته به طور کامل رشد نماید. این نوزاد دارای یک دست اضافه نیز هست. پزشکان قرار است به زودی طی یک عمل جراحی تمام قسمت های اضافی را بردارند.
تولد نوزادی که روی شکم خود یک سر اضافی دارد
 
ظاهرا یک زن ۲۱ ساله پس از احساس درد در دوران بارداری خود به بیمارستان مراجعه می کند و مورد سونوگرافی قرار می گیرد تا از سلامت فرزند خود آگاهی پیدا نماید. آزمایش ها نشان دادند که نوزاد با چند عضو اضافه به دنیا خواهد آمد؛ احتمالا دوقلویی ناقص. دکتر ویجیتا گارج متخصص بیماری های زنان که مراقب این زن بوده، به خانواده وی اطمینان داده که هم مادر و هم نوزاد می توانند نجات داده شوند.
 
پس از انجام یک عمل سزارین موفق، هر دو نفر در سلامت کامل به سر می بردند. این نخستین فرزند زن یاد شده و همسر ۲۴ ساله اش بوده است. آن ها ظاهرا با مشکل عجیب فرزند خود کنار آمده و از داشتن آن خوشحال هستند. دوقلوهای انگلی معمولا به علت تاخیر در جدا شدن جنین هنگام حاملگی پدیدار می شوند. هنگامی که یکی از جنین ها بیشتر از دیگری مواد را مصرف کرده و رشد می کند، چنین اتفاقی رخ می دهد.
موارد مشاهده شده از دوقلوهای انگلی بسیار نادر هستند و از هر یک میلیون تولد تنها یک نمونه این چنینی مشاهده می گردد/رکنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین