پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:06 - 1396/02/18

سریعترین راه حل برای تمیزکردن تلفن همراه

موبایل یکی از آلوده ترین وسائلی که به همراه داریم اما شما می توانید با راه حلی ساده آلودگی آن را از بین ببرید.

به گزارش کارگرآنلاین؛ گوشی های هوشمند تلفن همراه حالا دیگر به وسیله ای جدایی ناپذیر از زندگی همه تبدیل شده است، این ابزار کوچک و کاربردی به دلیل امکاناتی که در اختیار کاربرش قرار می دهد در همه مکان ها با اوست، هنگام خوردن غذا، هنگام تفریح، زمان مطالعه و درس خواندن، هنگام کار و حتی در زمان خواب هم عده ای این وسیله را از خود دور نمی کنند.

به همین دلیل یکی از آلوده ترین ابزارها بنا به دلایلی که گفته و البته بر اساس تحقیقات گوشی تلفن همراه است، البته آلودگی هایی که برای سلامتی انسان از سوی همین ابزار الکترونیک به واسطه امواجی که ساطع می کند نیز خطری دیگر برای سلامت به شمار می رود که مورد بحث اکنون نیست.

در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه و با سرعت موبایل خود را از آلودگی پاک کنید.

همه افراد از دستمال مرطوب برای تمیز کردن موبایل خود استفاده می کنند اما بهتر است برای برطرف کردن آلودگی ها از دستمال های مرطوب دارای مواد پاک کننده و کمی الکل استفاده کنید اگر این کار برایتان مقدور نیست دستمال های مخصوص عینک را به کمی مایع شیشه پاک کن آغشته کنید و موبایل خود را با آن تمیز کنید تا آلودگی ها موجود پاک شود.

راه حل دیگر نیز وجود دارد که بهتر است برای تمیز کردن موبایل خود (با توجه به اینکه در بازه های زمانی باید این کار را انجام دهید) یک بسته نظافتی آماده کنید تا هر برای برای تمیز کردن به دنبال دستمال مرطوب و شیشه پاک کن نباشید!.

یک الکل صنعتی، یک تکه پارچه کتان و یا دستمال پارچه ای نرم، خلال دندان و یا گوش پاک کن را کنار هم جمع آوری کنید.

برای تمیز کردن حرفه ای موبایلتان آن را بر روی پارچه ای قرار دهید تا با سطوح مختلف در تماس نباشد، در ابتدا به وسیله قوطی های هوای فشرده یا دستگاه های دمنده تمامی حفره های اعم از پورت اتصال، حفره هدفن، بلندگو، شیارهای کنار و حتی شیارهایی که در اثر ضربه ایجاد شده اند را تمیز کنید.

سپس با کمک خلال دندان و یا گوش پاک کن نیز این کار امکان پذیر است.

در مرحله بعد با دستمال کتانی که در اختیار دارید و البته مایع تمیز کننده مانند الکل سطوح پاک شده را کاملا از آلودگی ها پاک کنید تا تلفن همراه شما همانند روز اول تمیز شود.
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین