پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:37 - 1396/02/31

حضور پر شور مردم در تجلی مردمسالاری دینی؛

توهم تقلب در حد توهم ماند!

دروغگویی و پلیدی و پلشتی آنهایی که دم از تقلب می زدند همانند کانال سازمان اطلاعاتی ترکیه(میت) مشخص شد و برای مردم هویدا گردید آنها که دم از تقلب می زدند دچار توهم شده بودند همانطور که در سال 88 دم از تقلب زدند و توهم بودن حرفهایشان در حد توهم اثبات شد.

به گزرش کارگرآنلاین، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران روز گذشته با حضور میلیونی مردم پای صندوق های رای برگزار شد و پیام تجلی واقعی مردمسالاری دینی و دموکراسی واقعی را به جهان مخابره کرد.

انتخابات اخیر با حضور چهل میلیونی مردم بار دیگر ثابت کرد مردم فارغ از هر دیدگاه و سلیقه سیاسی به پای صندوق های رای آمدند تا به فرمان حضور حداکثری رهبر و مقتدایشان امام خامنه ای لبیک بگویند.

پیروز واقعی این انتخابات را به حق باید نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست که حضور میلیونی مردم نشان داد بر خلاف تبلیغات 38 ساله مخالفین و معاندین این نظام مردم همچنان به این نظام مقدس که به دست خود و هدایت امام خمینی(ره) به دست آورده اند پایبند بوده و هستند.

در روزگاری که در آن سر دنیا و در آمریکا نمایش مسخره ای از دموکراسی نشان می دهند و نامزدی رای بیشتر در صندوق آورده اما رقیب او رییس جمهور می شود تا مشخص شود مدعیان دموکراسی در جهان دروغی بیش نمی گویند اما در ایران اسلامی  نمونه بی نظیر مردمسالاری دینی به وقوع پیوست.

اما نتایج انتخابات ریاست جمهوری رو سیاهی را باز هم به چهره کسانی نشاند که از روز پنجشنبه در شبکه های اجتماعی ادعا می کردند مردم در مساجد رای ندهند زیرا نیروهای ارزشی همچون بسیج تقلب می کنند، ادعایی که پیشتر نیز از زبان این افراد در انتخابات های گذشته شنیده بودیم اما آنچه نتایج مشخص کرد اینکه تقلب در انتخابات در ایران توهمی بیش نیست و بر مبنای همین توهم و دستور مخالفان انقلاب بود که در سال 88 عده ای ادعای تقلب کرده بودند اما امروز که نامزد آنها در انتخابات پیروز شده دیگر سخنی از تقلب نمی کنند.

در این هفته های اخیر کانال تلگرامی سازمان اطلاعاتی ترکیه تمام تلاش خود را انجام داد تا موضوع تقلب در انتخابات را دامن بزند و با مطالب مختلف سعی در اختلاف افکنی و ایجاد آشوب و بلوا در کشور داشت اما مردم ایران به خوبی با حضور خود در پای صندوق ها نشان دادند امکان تقلب در انتخابات صفر است.

مردم با حضور خود امنیت ملی کشور را در برهه زمانی که کشورهای همسایه دچار نا امنی هستند تجلی بخشیدند و امروز دشمنان نظام باید بدانند تک تک رای های به صندوق ریخته شده رای به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و همه به عشق انقلاب و رهبر و کشورشان شرکت کردند.

دروغگویی و پلیدی و پلشتی آنهایی که دم از تقلب می زدند همانند کانال سازمان اطلاعاتی ترکیه(میت) مشخص شد و برای مردم هویدا گردید آنها که دم از تقلب می زدند دچار توهم شده بودند همانطور که در سال 88 دم از تقلب زدند و توهم بودن حرفهایشان در حد توهم اثبات شد./افکار نیوز

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین