پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:15 - 1396/02/31

دبیر کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران:

کارگران مطالبات زیادی از دولت دوازدهم دارند

دبیر کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران با بیان اینکه کارگران به رأی‌دادن اکتفا نمی‌کنند، گفت: کارگران و تشکل‌های آنها بایستی مطالبه‌گری را سرلوحه عملکرد خود قرار دهند و برای رسیدن به خواسته‌های خود از راه عدول نکنند.

به گزارش کارگرآنلاین، حسین حبیبی  با اشاره به اینکه کارگران مطالبات زیادی از دولت دوازدهم دارند، گفت: در انتخابات شرکت کردیم و اکنون عملکرد مسئولان را رصد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کارگران مظلوم واقع شده‌اند، افزود: کارگران و تشکل‌های آنها بایستی مطالبه‌گری را سرلوحه عملکرد خود قرار دهند و برای رسیدن به خواسته‌های خود از راه عدول نکنند.

حبیبی ابراز کرد: واقعیت این است که کارگران، ستون فقرات کشور هستند و باید در معادلات سیاسی و اقتصادی، در نظر گرفته شوند؛ این مستلزم آن است که خودشان هم در صحنه‌ها حضور داشته باشند و عقب نکشند. بیان دردهای کارگران یک رنج‌نامه است؛ با وجود این، مطالبه‌گری را رها نمی‌کنیم و به میدان می‌آییم.

حبیبی در پایان گفت: کارگران نباید به رأی‌دادن اکتفا کنند، بلکه پس از آن، هر کس که به قدرت رسید، فرقی نمی‌کند، کارگران مسئولان را  نظارت و رصد کنند و عملکردشان را ارزیابی کنند تا انحرافی صورت نگیرد و در مسیر درست حرکت کنند./تسنیم

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین