پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:27 - 1396/03/08

فروش اقساطی سایپا با بهره صفر درصد

شرکت سایپا برای خرداد ماه 1396 طرح فروش اقساطی برای خودروهای گروه پراید ، تیبا و ساینا به مناسبت آزاد سازی خرمشهر ارایه نموده است . در این طرح شرایط فروش اقساطی با بهره صفر درصدی نیز جهت رفاه حال مشتریان در نظر گرفته است .

به گزارش کارگرانلاین، شرکت سایپا خودرو های پراید در مدل های 131 ، 132 و 111 را با پیش پرداخت 8 میلیون تومان و با تسهیلات 7 میلیون تومانی با اقساط 6 ماهه بدون بهره با زمان تحویل مهر ، آبان و آذر سال 1396 به فروش می رساند . شایان ذکر می باشد سود مشارکت 18 درصد برای خریداران در این طرح در نظر گرفته شده است که در زمان تحویل خودرو محاسبه و از قیمت نهایی خودرو کاسته خواهد شد .


همچنین این شرکت در طرح فروش به مناسبت آزاد سازی خرمشهر، خودروهای گروه تیبا را نیز برای فروش اقساطی در نظر گرفته است که خریداران محترم می توانند در این طرح با استفاده از تسهیلات 10 میلیون تومانی با اقساط 6 ماهه بدون بهره نسبت به خرید این خودرو ها اقدام نمایند . زمان تحویل برای خودروهای گروه تیبا شهریور، مهر و آبان سال 1396 در نظر گرفته شده است که خریداران می تواند در هنگام ثبت نام به دلخواه خود انتخاب نمایند . سود مشارکت در این طرح 18 درصد در نظر گرفته شده است و همچنین سود اصراف از خرید برای مشتریان 15 درصد می باشد که پس از محاسبه به همراه مبلغ پیش پرداخت به مشتری عودت داده می شود .

منبع : car.ir

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین