پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:14 - 1396/03/10

آیا مهدی رحمتی این حقیقت تلخ را می پذیرد؟

مهدی رحمتی دیگر آن سرعت روزهای خوبش را ندارد و افزایش سن او کاملا در نحوه عملکردش مشهود است.

به گزارش کارگرآنلاین، مهدی رحمتی کاپیتان با تجربه استقلال هرگز در دوران فوتبالی اش در یک دیدار این تعداد گل دریافت نکرده بود.

تردیدی نیست در شکست سنگین استقلال مقابل العین تمام بازیکنان این تیم مقصر هستند اما در عین حال واقعیت هایی درباره برخی بازیکنان استقلال در این دیدار به خوبی مشخص شد.

مهدی رحمتی در 35 سالگی قدرت گذشته را ندارد. او کنده شده و سرعت روزهای خوب جوانی را ندارد. مشکلی که فقط مربوط به رحمتی نمی شود. تمام گلرهای دنیا زمانی که 35 سالگی را رد می کنند با افت محسسوس در حرکت های خود مواجه می شوند.
مهم ترین نمونه ایکر کاسیاس دروازه بان سرشناس اسپانیایی است که در روزهای پایانی حضورش در تیم ملی اسپانیا این تیم را در جام جهانی به دردسر انداخت و مقابل هلند 5 گل دریافت کرد. کاسیاس با افت شدید مواجه شده بود همانطور که دیگر گلرهای دنیا نیز در این سن و سال افت می کنند.

بوفون دروازه بانی که اتفاقا سید مهدی رحمتی علاقه زیادی به او دارد موردی استثنا در فوتبال دنیا به حساب می آید هر چند به اعتقاد برخی چهره های فوتبال ایتالیا اگر دردیدار مقابل آلمان در یورو 2016 در زمان ضربات پنالتی گلر جوان تری درون دروازه ایتالیا قرار داشت این تیم راهی مرحله بعدی می شد. بوفون به خوبی جهت توپ ها را تشخیص می داد اما حرکتش به سمت دریافت پنالتی ها کند شده بود.

درست مانند مهدی رحمتی. او یک دروازه بان با کیفیت است؛ می داند به چه سمتی باید شیرجه بزند و توپ را چگونه مهار کند. اما برخی موارد دیگر دست او نیست و به سن و سال و آمادگی بدنی مربوط می شود و این حقیقتی است که رحمتی باید بپذیرد./ خبرورزشی
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین