پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:34 - 1396/03/15

گزارش بی‌بی‌سی/

خرابکاری سردار سلیمانی در سیاست خارجی دولت!!!

به‌نظر می‌رسد مسؤولان دستگاه دیپلماسی کشورمان باید در مواضع ضدصهیونیستی خود غلظت بیشتری نشان بدهند تا رسانه معلوم‌الحالی مثل بی‌بی‌سی نتواند به‌سادگی چنین اتهاماتی را به دولت ما نسبت دهد.

به گزارش کارگرآنلاین، وب‌سایت بی بی سی فارسی در یادداشتی، انتشار پیام تبریک از سوی سردار قاسم سلیمانی خطاب به اسماعیل هنیه (رهبر سیاسی جدید جنبش حماس) را مصداق "خرابکاری" در سیاست خارجی دولت قلمداد کرد!

بنا به ادعای رسانه دولتی انگلیس، «صرفا چندروز پس از پیروزى انتخاباتى روحانى، قاسم سلیمانى طى پیامى علنى به اسماعیل هنیه، انتخاب او را به سمت رهبر سیاسى جدید حماس تبریک گفته و بر "ادامه خط جهادی تا آزادی مسجدالأقصی و کل فلسطین" تأکید کرد. در حالی که از یکسو وى مى‌توانست پیام مذکور را پیش از اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهورى در ایران ارسال کند و از سوى دیگر دولت روحانى تلاش کرده است در حد امکان از تقابل‌جویى با اسرائیل و هیاهو درباره "نابودى رژیم صهیونیستى" پرهیز کند.»

با توجه به اینکه عصبانیت انگلیسی‌ها از سردار سلیمانی امری طبیعی و بدیهی است، به‌نظر می‌رسد مسؤولان دستگاه دیپلماسی کشورمان باید در مواضع ضدصهیونیستی خود غلظت بیشتری نشان بدهند تا رسانه معلوم‌الحالی مثل بی بی سی نتواند به‌سادگی چنین اتهاماتی را به دولت ما نسبت دهد./جام نیوز

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین