پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:28 - 1396/04/12

مشتریان از هتل عباسی رضایت ندارند!

افشاگری مدیرعامل هتل عباسی یک روز بعد از برکناری!

جمال زندی آتشبار اذعان داشت که پیام‌های دریافتی از مسافران حاکی از آن بوده که آنها از وضعیت اقامتی هتل رضایت بالایی ندارند و نارضایتی آنها از واحدهای اقامتی هتل است.

به گزارش کارگرآنلاین، مدیر سابق هتل بین المللی عباسی اصفهان تایید کرد که وجود برخی اختلاف نظرها با مدیران ارشد بیمه ایران، منجر به اخذ تصمیم برای تغییر مدیریت ارشد اجرایی هتل شد.

هتل عباسی اصفهان یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های موجود در استان اصفهان بوده که کل سهام این هتل و کاروانسرای عباسی متعلق به شرکت بیمه ایران بوده و از سال 1336 تحت مدیریت بیمه ایران اداره می‌شود. برآورد می‌شود که هتل عباسی اصفهان، سالانه میزبان یکصد هزار نفر از مسافران و گردشگران مختلف بوده که نیمی از آنها مسافران خارجی هستند. در برخی از فصول، تقاضای مسافران برای استقرار در هتل عباسی آنچنان بالا می رود که گهگاه، توان پاسخگویی به مسافران وجود ندارد.

به تازگی و با حکم محسن پورکیانی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران، فضل الله جوادپور به عنوان مدیر جدید مهمانسرای عباسی منصوب شده است.

"جمال زندی آتشبار" مدیرعامل سابق هتل عباسی در تماس با «نسیم آنلاین»، تاکید کرد که اختلاف نظر موجود بین مدیریت هتل و مدیران ارشد بیمه ایران با گفت وگو قابل حل نبوده و ادامه داد که آنها دوست نداشتند با ما ادامه همکاری داشته باشند.

به گفته وی، یکی از نقاط اختلاف نظر پیرامون سود دهی هتل عباسی بوده که طبق خواسته آنها هتل باید سود بیشتری بدهد حال آنکه در ابتدا باید هتل به روز رسانی شده و حقوق مشتریان به صورت کامل رعایت شود.

مدیر سابق هتل بین المللی عباسی اصفهان گفت که با وضعیت فعلی هتل عباسی، به حقوق مشتریان هتل به صورت کامل پرداخته نمی‌شود و ادامه داد که ابتدا به ساکن، باید به هتل رسیدگی و استاندارد سازی شود تا توقعات میهمانان آن برآورده شود.

وی، به نقل از برخی مدیران ارشد بیمه ایران، تصریح کرد که هتل عباسی ابتدا باید سود ده شود و بعد در آن سرمایه گذاری صورت پذیرد.

زندی، با اشاره به همکاری با آژانس‌های مسافرتی با این هتل، اذعان داشت که پیام‌های دریافتی از مسافران حاکی از آن بوده که آنها از وضعیت اقامتی هتل رضایت بالایی ندارند و نارضایتی آنها از واحدهای اقامتی هتل است، بنابراین هتل باید استانداردسازی شده تا مشتری بیشتری جذب آن شود.

گفته می‌شود که هتل بین المللی عباسی اصفهان در سال گذشته تنها 14.5 میلیارد تومان سود داشته که با توجه به حجم بالای سرمایه گذاری انجامی، سود کسب شده چندان هم رضایت بخش و قابل قبول نیست./نسیم 
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین