پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:03 - 1396/06/08

سوال از رئیس‌جمهور درباره موسسات مالی مسکوت شد

نماینده مردم زنجان در مجلس از مسکوت شدن سوال از رئیس‌جمهور درباره موسسات مالی خبر داد.

به گزارش کارگرآنلاین، علی وقف‌چی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  تسنیم، از نشست نمایندگان خواهان طرح سوال از رئیس‌جمهور درباره وضعیت موسسات مالی با علی لاریجانی رئیس قوه مقننه خبر داد و گفت: در این جلسه مقرر شد با توجه به اقدامات صورت گرفته برای حل مشکلات سپرده‌گذاران کاسپین فرصتی به رئیس‌جمهور داده شود و این موضوع با تعامل حل و فصل شود.

وی با بیان اینکه طرح سوال از رئیس‌جمهور منتفی نشده، ادامه داد: جمع‌بندی جلسه طراحان سوال از رئیس‌جمهور با رئیس مجلس  بر این شد که فعلاً طرح سوال از رئیس‌جمهور مسکوت بماند تا نتایج اقدامات برای حل مشکلات سپرده‌گذاران در موسسه کاسپین مشخص شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس افزود: با توجه به اینکه پرونده موسسه مالی و اعتباری کاسپین به دلیل نظارت پایین بانک مرکزی به قوه قضائیه ارجاع شده، در جلسه اخیر نظر بر این شد که اقدامی صورت نگیرد که وضعیت نامناسبی پیش بیاید.

وقف‌چی با بیان اینکه سران قوا تاکنون جلساتی برای حل مشکل سپرده‌گذاران کاسپین داشته‌اند، اضافه کرد: در جلسات آتی که سران قوه درباره این موضوع خواهند داشت این موضوع تعیین تکلیف می‌‌شود.
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین