پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00023:00 - 1396/06/28

قتل کارگر کفاشی در بازار حضرتی تهران +عکس

عامل جنایت صبح امروز در بازار حضرتی تهران،ساعاتی پس از جنایت خود را تسلیم پلیس کرد.

به گزارش کارگرآنلاین،ساعت 9 صبح امروز  از طریق مرکز فوریتهای پلیسی 110 وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل پسر جوان به کلانتری 113 بازار اعلام شد.بلافاصله ماموران در محل حاضر و با تائید خبر، موضوع به قاضی کشیک قتل و اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس  شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران ، تحقیقات برای دستگیری عامل جنایت از همان محل وقوع قتل واقع در خیابان امین الدوله بازار حضرتی در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

براساس تحقیقات اولیه قاتل به نام محمد  25 ساله با ضربات متعدد چاقو اقدام به کشتن همکارش به نام محمد د 21 ساله در داخل انباری کفش کرده و پس از آن از محل متواری شده است.

با پیگیری  کارگاهان اداره دهم و ارائه مشاوره های لازم به خانواده متهم دقایقی پیش متهم با حضور در کلانتری 113 بازار خود را تسلیم پلیس کرد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر،اعلام داشت متهم با اعتراف صریح به ارتکاب جنایت در خصوص انگیزه خود ، اختلافات شخصی با مقتول را انگیزه جنایت اعلام  و در حال حاضر برای صدور قرار قانونی روانه دادسرای امور جنایی شده است.
منبع: میزان

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین