پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:43 - 1396/07/20

مدیرعامل جدید استقلالی ها کناره گیری کرد

مدیرعامل جدید باشگاه استقلال خوزستان به دلیل عدم صدور احکام مدیریتی از سوی مالکان این باشگاه، از سمت خود کناره گیری کرد .

به گزارش کارگرآنلاین، با وجود این که یک هفته از زمان برگزاری جلسه انتخاب مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان از سوی اعضای هیات مدیره می گذرد اما همچنان مسئولان این تیم سر درگم بوده و کسی جوابگوی مشکلات این باشگاه نیست و بر همین اساس مدیرعامل تازه بر کرسی نشسته این باشگاه از حضور در این تیم انصراف دادند.

تیم استقلال خوزستان فصل گذشته در کوران مسابقات لیگ و جام باشگاه های آسیا با بحران شدید مسائل مالی مواجه شد و همین امر موجب شد که اکثر بازیکنان این تیم در فصل جاری تیم دیگری را برای خود اختیار کنند و به دنبال آن دست عبدالله ویسی بر روی نیمکت خالی بماند.

با وجود این که بارها خبر مزایده باشگاه استقلال خوزستان در رسانه ها عنوان شد اما همچنان این باشگاه در اختیار شرکت گروه ملی فولاد ایران است و هنوز امتیاز استقلال خوزستان به بخش خصوصی واگذار نشده است و باشگاه متعلق به شرکت مذکور است.

مدیرعامل جدید باشگاه استقلال خوزستان درباره کناره گیری خود گفت: بر اساس قانون اعضای هیات مدیره باشگاه هفته گذشته طی جلسه ای، من را به عنوان مدیرعامل انتخاب کردند حال نمی دانم بر چه اساس حکم مدیریتی من صادر نمی شود.

جمالپور ادامه داد: در آن جلسه نماینده شرکت گروه ملی که خود عضو هیات مدیره است، حضور داشت و همه چیز به خوبی انجام شد که در نهایت این موضوع در رسانه ها منتشر شد اما این که چه موضوعی پشت پرده عدم صدور احکام است من نمی دانم.متاسفانه آن عده از کسانی که مانع از سیر حرکتی تیم هستند علاوه بر این که برای تیم استقلال خوزستان حاشیه درست می کنند بلکه با آبروی اعضای هیات مدیره که همگی آن ها افراد ورزشی هستند بازی کردند. قانونا مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان هستم اما تا زمانی که حکم من ابلاغ نشود از حضور در این باشگاه کناره گیری می کنم.
منبع: ورزش سه

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین