پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:22 - 1396/12/10

تغییر و تحولی جدید در حفاظت سپاه

آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه با حضور حجت الاسلام علی سعیدی و جمعی از فرماندهان و مدیران این سپاه برگزار شد.

به گزارش کارگرآنلاین،  آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه با حضور حجت الاسلام علی سعیدی و جمعی از فرماندهان و مدیران این سپاه برگزار شد.

طی مراسمی که صبح امروز (چهارشنبه 9 اسفند) با حضور فرماندهان و مدیران فرماندهی حفاظت سپاه و سپاه حفاظت انصارالمهدی(عج) و حفاظت هواپیمایی برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم علیزاده به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه معرفی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه که روز چهارشنبه 9 اسفند برگزار شد با اشاره به اینکه قوت در داخل انسان و دستگاه به وجود می‌آید و قدرت در بیرون، اظهار داشت: وظیفه و رسالت نمایندگی‌های ولی فقیه در سپاه ایجاد قوت و ایمان و بصیرت در پاسداران است.

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به معنویت در سپاه مهم ترین عامل موفقیت این نهاد انقلابی در تمامی عرصه ها را تکیه بر عامل معنویت بیان کرد.

در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام محمدجواد موحد تقدیر و تجلیل شد و حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده به سمت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه منصوب شد.

گفتنی است حجت الاسلام علیزاده پیش از این معاونت سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله را بر عهده داشت.
منبع: فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین