پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:28 - 1397/01/21

تنبیه عجیب مدیر در یکی از مدارس یزد

اقدام مدیر مدرسه‌ای در محله شیخداد یزد، موجی از اعتراض دانش آموزان و والدین آن‌ها به راه انداخت به نحوی که دانش آموزان امروز کلاس‌های خود را تعطیل کردند.

به گزارش کارگرآنلاین، دانش‌آموزان پسر مدرسه‌ای در محله تاریخی شیخداد یزد، امروز کلاس‌های خود را تعطیل کردند که علت این تعطیلی، کچلی اجباری توسط مدیر مدرسه بوده است.

اقدام مدیر مدرسه‌ای در محله شیخداد یزد، موجی از اعتراض دانش آموزان و والدین آن‌ها به راه انداخت به نحوی که دانش آموزان امروز کلاس‌های خود را تعطیل کردند.

این خانم مدیر، با بازگشتی به دهه‌های ۶۰ و ۷۰، اقدام به تراشیدن بخشی از مو‌های دانش آموزان کرده تا آن‌ها ناچار شوند کل مو‌های خود را بتراشند.

این اقدام به شدت دانش آموزان و والدین آن‌ها را شاکی کرده و والدین امروز با اجتماع در مقابل مدرسه، خواستار رسیدگی سریع آموزش و پرورش به این موضوع شدند.

مدیر این مدرسه که پس از اقدامش در روز گذشته، متوجه نارضایتی والدین شده بود، امروز در مدرسه حضور نیافت.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان یزد به دنبال این اتفاق عجیب، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که تراشیدن موی سر دانش آموزان یزدی، خلاف مقررات است.

محسن گلستانی فر، سرپرست روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: در این زمینه، کارگروهی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد تشکیل شده و موضوع به صورت جدی و قانونی در دست بررسی است.

همچنین چند نفر از کارگروه یاد شده، امروز در مدرسه حضور یافتند و از دانش آموزان و خانواده آن‌ها که به همین دلیل در مدرسه جمع شده بودند، دلجویی کردند.

گفته می‌شود، این اقدام مدیر به دلیل امتناع دانش آموزان از رعایت بهداشت و نظافت موی سر آن‌ها به رغم تذکرات مکرر، انجام شده است.
منبع: مهر

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین