پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:33 - 1400/01/27

با ۹۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!

بزرگترین خودروساز دولتی کشور پیش‌فروش خود را آغاز کرده که طبق اعلام آن، هر مشتری با پرداخت ۹۰ میلیون تومان به عنوان مبلغ علی‌الحساب می‌تواند صاحب خودرو رانا شود. بقیه مبلغ این خودرو تا زمان دریافت باید پرداخت شود.

بزرگترین خودروساز دولتی کشور پیش‌فروش خود را آغاز کرده که طبق اعلام آن، هر مشتری با پرداخت ۹۰ میلیون تومان به عنوان مبلغ علی‌الحساب می‌تواند صاحب خودرو رانا شود. بقیه مبلغ این خودرو تا زمان دریافت باید پرداخت شود.

طـرح پیش‌فروش عادی (حداکثر ۱۲ ماهـه) محصولات ایران‌خودرو (با روش قرعه‌کشی) از ساعت ۱۰ روز چهارشنبه ۲۵ فروردین شروع و تا روز شنبه ۲۸ فروردین ادامه خواهد داشت.

شرایط عمومی بخشنامه:

۱. به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

۲. متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است.

۳. حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا ۴۸ ماه است.

۴. امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

۵. متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی کند و لازم است از کارت‌های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده کند. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

۶. ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۷. کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می‌شود، می‌بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

۸. انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

۹. گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌شود و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۱۰. سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن، نزد شرکت ایران‌خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد شد.

طبق آخرین گزارش‌ها از بازار قیمت پژو ۲۰۷ دستی در بازار ۲۷۰ میلیون تومان و رانا پلاس ۲۲۰ میلیون تومان است اما باید دید ایران‌خودرو در قیمت نهایی این خودروهای پیش‌فروش چه مبلغی را در آینده به عنوان مبلغ نهایی به مشتریان اعلام خواهد کرد.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین