پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:44 - 1400/02/07

بازداشت متهم پرونده سرقت خودرو و کودک خردسال

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از عملیات ضربتی پلیس استان برای نجات جان آرمین کودک سه ساله از چنگ سارق خودرو خبر داد.

سردار محمدکاظم تقوی افزود: ساعت 4:35  بامداد دیروز گزارش سرقت خودروی سواری پژو206 سفید رنگ در بولوار شهید فکوری به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد و حساسیت این گزارش به دلیل حضور کودکی خردسال در داخل خودرو بود که بلافاصله ماموران کلانتری شهرک ناجا در محل حاضر 
شدند.

وی ادامه داد: بررسی های پلیسی حاکی از آن بود که مالک خودرو به داروخانه شبانه روزی مراجعه کرده و در این لحظه سارق خیابانی خودرو را همراه کودک به سرقت برده است. 

فرمانده انتظامی استان گفت:  پلیس با اقدامات اطلاعاتی گسترده و ردزنی های علمی جست وجوهای خود را برای نجات جان این پسر بچه سه ساله آغاز کرد و همه مسیرهای خروجی شهر مشهد تحت کنترل دقیق قرار گرفت.

تقوی ادامه داد: سارق خیابانی که پلیس را در یک قدمی خود احساس می کرد و دچار ترس و وحشت شده بود کودک سه ساله را در مسیر مشهد-نیشابور کنار تپه ای رها و پس از طی مسافتی خودرو را نیز کنار جاده گذاشت و متواری شد.

این در حالی بود که پلیس خودروی سرقتی را ردزنی و ماموران برای توقیف خودرو در مسیر بودند. وی گفت: با اقدام به موقع پلیس، کودک سه ساله سالم   به آغوش خانواده اش بازگشت و خودروی مسروقه کشف شد.سارق نیز شب گذشته با تلاش پلیس در نیشابور دستگیر شد.

منبع: خراسان
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین