پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:15 - 1400/02/22

مرگ سارق، حین سرقت سیم برق

فرمانده انتظامی شهرستان سیب وسوران در سیستان و بلوچستان از جان باختن سارق سیم برق حین سرقت از دکل فشار قوی برق خبرداد.

سرهنگ حسین نوری فرید گفت: در پی اعلام وقوع سانحه برق گرفتگی حوالی روستای "غریب آباد" این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام و مشاهده شد فردی در کنار تیر برق فشار قوی، جان خود را از دست داده است.

وی ادامه داد: با بررسی های شده مشخص شد که فرد جان باخته در حین سرقت سیم برق دچار برق گرفتگی شدید شده و جان خود را از دست داده است.
 
فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران با اشاره به کشف ادوات سرقت سیم در کنار جسد و انتقال او به پزشکی قانونی خاطر نشان کرد: سرقت سیم برق و تجهیزات انتقال نیرو علاوه بر ایراد خسارت جانی و مالی به زیر ساخت ها و اموال عمومی بسیار خطر ناک بوده و ممکن است به قیمت ازدست دادن جان افراد تمام شود.
 
سرهنگ نوری فرید از شهروندان خواست: نسبت به سرقت سیم و تجهیزات ترانسهای برق حساسیت بیشتری داشته و در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
 
همچنین فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از دستگیری 4 نفر اعضای یک باند حرفه ای سرقت سیم برق در شهرستان خبر داد.
 
سرهنگ داریوش سرگلزایی فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت : در بازرسی از مخفیگاه متهمان بیش از 250 متر سیم برق مسروقه بهمراه ادوات و وسایل مخصوص سرقت سیم برق کشف شد.
 
سرهنگ داریوش سرگلزایی بیان داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و در تحقیقات تخصصی پلیس به 8 فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان اعتراف کردند.

 

منبع: برنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین