پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00001:17 - 1400/03/27

فروش KMC T۸ کرمان موتور آغاز شد

شرکت کرمان موتور پیش فروش پیکاپ KMC T۸ را با قیمت غیر قطعی در نمایندگی‌های خود آغاز کرده است.

 به تازگی شرکت کرمان موتور در اواخر خرداد ۱۴۰۰، پیش فروش پیکاپ KMC T8 را با قیمت غیر قطعی و موعد تحویل آذر ۱۴۰۰ در نمایندگی های خود آغاز کرده است.

براساس شرایط فروش اعلام شده مشتریان باید در هنگام ثبت نام ۳۵۰ میلیون تومان را به عنوان ودیعه اولیه بپردازند. در این بخشنامه قیمت قطعی برای پیکاپ KMC T8 اعلام نشده و قیمت نهایی برای اساس مصوبه روز تحویل برای مشتریان اعمال می شود. سود مشارکت ۱۸ درصد و سود انصراف ۱۲ درصد برای این دوره از پیش فروش T8 در نظر گرفته شده و مشتریان می توانند از این ویژگی بهره مند شوند.

لازم به ذکر است که در حال حاضر (خرداد ۱۴۰۰) قیمت مصوب KMC T8 از سوی کرمان موتور ۶۹۹ میلیون تومان اعلام شده است. اما این عدد نمی تواند به صورت قطعی معیار محاسبه بهای T8 در آذر ۱۴۰۰ برای مشتریان جدید باشد.خودرو

معرفی پیکاپ دو دیفرانسیل T8
کی ام سی T8 اولین پیکاپ شرکت کرمان موتور است که در بازارهای جهانی با نام جک T8 شناخته می شود. پیکاپ KMC T8 یک خودروی دو دیفرانسیل و مونتاژی به حساب می آید که به پیشرانه دو لیتری توربوشارژ مجهز است. این پیشرانه ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور دارد و جعبه دنده ۶ سرعته دستی توان این پیشرانه را به چرخ های جلوی T8 می رساند. این پیکاپ می تواند تا مانند سایر خودروهای آفرودی و باری دیگر، وضعیت های مختلفی را در سامانه انتقال قدرت داشته باشد.

حالت تک دیفرانسیل عقب، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین از جمله وضعیت های ساختار انتقال قدرت پیکاپ KMC T8 است که مانند آمیکو آسنا، فوتون تونلند و… به صورت الکتریکی تنظیم می شود. دو کیسه هوا، فرمان هیدرولیک، سنسور پارک و دوربین عقب، استارت دکمه ای، کروز کنترل، تهویه الکتریکی، نمایشگر لمسی، تریم داخلی چرم مصنوعی، شیشه ها و آینه های برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، چراغ روشنایی روز، لامپ های زنون و… از جمله امکانات پیکاپ KMC T8 این خودروساز بخش خصوصی است.​

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین