پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:31 - 1400/03/31

ملاقات ۲ هوو در دادگاه قتل شوهر

همسر مرد معتاد که شوهرش ۶ سال قبل در یک درگیری به قتل رسیده، در حالی از دادگاه تقاضای دریافت دیه کرد که مدعی شد شوهرش یک زن و دو فرزند دیگر هم در شهرستان دارد که از قتل پدرشان بی خبر هستند.

همسر مرد معتاد که شوهرش 6 سال قبل در یک درگیری به قتل رسیده، در حالی  از دادگاه تقاضای دریافت دیه کرد که مدعی شد شوهرش یک زن و دو فرزند دیگر هم در شهرستان دارد که از قتل پدرشان بی خبر هستند.

اوایل پاییز سال ۹۴ جسد مرد کارتن‌خوابی به نام کریم در حالی در یکی از خیابان‌های جنوب تهران پیدا شد که  وی در جریان درگیری با مرد معتاد دیگری به نام ایرج  به قتل رسیده بود. در حالی که تحقیقات برای شناسایی قاتل آغاز شده بود اما هیچ ردی از ایرج به دست نیامد و با گذشت 6 سال از این جنایت پرونده همچنان در حال پیگیری است.

در ادامه همسر کریم به مأموران گفت: من سه سال با کریم زندگی کردم و از او صاحب یک دختر دوساله هستم. ما زندگی خوبی داشتیم اما کریم معتاد و کارتن‌خواب شد. او من و دخترم را رها کرد و شب ها در گوشه کوچه و پارک‌ها می‌خوابید تا اینکه خبر دادند کشته شده است الان هم اگر قاتلش پیدا نمی‌شود، به ما دیه بدهید چون من زنی تنها هستم و برای بزرگ کردن فرزندم نیاز به این پول دارم.  در ادامه زن جوان همچنین گفت: وقتی با کریم زندگی می‌کردم، او به من گفته بود سال‌ها قبل در دزفول ازدواج کرده و همسر و فرزند دارد اما آنها را رها کرده و به تهران آمده است.

با اظهارات این زن، مأموران پلیس به تحقیق در این رابطه پرداختند و توانستند همسر  و فرزندان کریم را که در دزفول زندگی می‌کردند، شناسایی کنند.
در حالی که با گذشت شش سال از این ماجرا پلیس ردی از  قاتل مرد کارتن‌خواب به دست نیاورده بود، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران رفت و اولیای دم به شعبه دهم دادگاه احضار شدند.

در جلسه دادگاه 2 زن جوان و فرزندان‌شان برای نخستین بار همدیگر را ملاقات کردند و هر دو به نیابت از  فرزندان خردسال‌شان تقاضا کردند تا دیه شوهر مقتول‌شان را از صندوق بیت‌المال دریافت کنند.

 همسر اول کریم  که از دزفول به تهران آمده بود، گفت: ما ۱۰ سال قبل  ازدواج کردیم و صاحب یک دختر و پسر شدیم. اما کریم معتاد بود و کار درست و حسابی نداشت.

یک روز هم من و فرزندانم را رها کرد و دیگر به خانه بازنگشت. در این مدت هیچ خبری از او نداشتیم تا اینکه پلیس به سراغ ما آمد و خبر قتل شوهرم را داد. من نمی‌دانستم کریم در تهران ازدواج کرده و زن و فرزند دیگری دارد. در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا درباره درخواست این دو هوو تصمیم‌گیری و رأی صادر کنند.

منبع: ایران
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین