پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:32 - 1400/03/31

جنایت مرد خیاط به خاطر توهم شیشه

مرد خیاط که به خاطر توهم ناشی از مصرف شیشه همکارش را با پنج ضربه چکش به قتل رسانده بود دستگیر شد.

مرد خیاط که به خاطر توهم ناشی از مصرف شیشه همکارش را با پنج ضربه چکش به قتل رسانده بود دستگیر شد.

چند روز قبل مأموران پلیس ملارد در جریان کشف جسد مردی در یک خیاط خانه قرار گرفتند. با شروع تحقیقات مشخص شد جسد متعلق به مردی به‌نام رضا است که در آن محل خیاطی می‌کرده است.

در ادامه بررسی‌ها صاحب مغازه به مأموران گفت مدتی بود که مغازه‌ام را به مردی به‌نام وحید اجاره داده بودم. اما چند روزی بود که وحید مغازه را تعطیل کرده بود و هرچه با تلفن وحید تماس می‌گرفتم جواب نمی‌داد از طرفی یک مغازه خیاطی نیز مقابل مغازه ما بود که مردی به‌نام رضا در آنجا کار می‌کرد و همسایه‌ها گفتند او نیز مدتی است مغازه‌اش تعطیل است و خبری از او ندارند چون ماجرا برایم مشکوک و نگران‌کننده بود تصمیم گرفتم در مغازه را بشکنم و ببینم چه خبر است.

که وقتی وارد شدم جسد رضا مرد 61 ساله را در مغازه‌ام پیدا کردیم. پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد وی با جسمی نوک تیز و برنده به قتل رسیده است. از آنجا که تنها مظنون این حادثه وحید بود ردیابی‌ها برای دستگیری وی آغاز شد و در نهایت مأموران کلانتری 12 مارلیک او را شناسایی و پس از تعقیب ومراقبت این مرد 48 ساله را دستگیر کردند.

وحید پس از انتقال به اداره پلیس آگاهی در نخستین بازجویی‌ها به قتلی که مرتکب شده بود اعتراف کرد و گفت: رضا مدتی قبل ازمن سرقت کرده بود او همیشه مرا اذیت می‌کرد آن روز شیشه مصرف کرده بودم و حال خوبی نداشتم به همین خاطر تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم بنابراین رضا را به مغازه‌ام دعوت کردم و در یک فرصت مناسب با پنج ضربه چکش به سرش او را کشتم بعد هم مغازه را بسته و فرار کردم.

در ادامه مشخص شد موضوع سرقت صحت نداشته است و متهم تحت تأثیر توهم ناشی از مصرف شیشه فکر می‌کرده مقتول وسایل خیاطی او را از مغازه‌اش سرقت می‌کرده است.

منبع: ایران
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین