پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:24 - 1400/03/31

ضرورت نهادینه ساختن فرهنگ کار و تلاش در جامعه

مدیرعامل بانک رفاه کارگران با تاکید بر ضرورت نهادینه ساختن فرهنگ کار و تلاش در جامعه، برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات عکاسی با موضوع " کار و اشتغال" را در این زمینه بسیار تاثیرگذار توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: بانک رفاه کارگران در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت اجتماعی، به سهم خود از برگزاری اینگونه مسابقات و جشنواره ها حمایت می‌کند.

 اسماعیل لله گانی با بیان این مطلب در جمع هیات داوری جشنواره عکس "کارا" افزود: برگزاری این جشنواره اقدام بسیار ارزشمندی است که به همت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با موضوع "کار، اشتغال و ایمنی"، انجام شد. بانک رفاه کارگران نیز سعی کرد به سهم خود در برگزاری مناسب‌تر و با کیفیت‌تر جشنواره مذکور، نقش آفرینی موثری داشته باشد.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران افزود: پیش از برگزاری این جشنواره عکاسی، جشنواره کاریکاتور "کارا" را داشتیم و ضرورت دارد در تداوم این اقدامات، این جشنواره در آینده به سمت تهیه و گردآوری کلیپ های کوتاه با موضوع کار، اشتغال و ایمنی سوق داده شود.
لله گانی به هیات داوری جشنواره عکس "کارا" اشاره کرد و گفت: هیات داوری این جشنواره از اساتید برجسته هنر عکاسی در کشور هستند و حضور آن ها در این جشنواره، سطح کیفی بالای آن را نشان می دهد.
وی در پایان ضمن قدردانی از کسانی که با ارسال عکس در برگزاری بهینه تر و موثرتر جشنواره عکس "کارا" مشارکت کرده اند، تصریح کرد: بانک رفاه کارگران به منظور حمایت از برنامه های فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در راستای نهادینه ساختن فرهنگ کار و تلاش در جامعه، هدایایی به برگزیدگان جشنواره مذکور تقدیم خواهد کرد.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین