پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:11 - 1400/04/05

اقامت در هتل‌های نزدیک به حرم

بسیاری از ما، در سفرهای زیارتی به مشهد مقدس، تمایل داریم تا نزدیک به حرم امام رضا اقامت داشته باشیم و زمان کمتری را برای رفت و آمد اختصاص دهیم. در این مطلب به سوالاتی پاسخ می‌دهیم که می‌تواند در یافتن بهترین هتل و اقامتگاه نزدیک حرم و رزرو راحت و سریع به شما کمک کند.

کارگر آنلاین | بسیاری از ما، در سفرهای زیارتی به مشهد مقدس، تمایل داریم تا نزدیک به حرم امام رضا اقامت داشته باشیم و زمان کمتری را برای رفت و آمد اختصاص دهیم. در این مطلب به سوالاتی پاسخ می‌دهیم که می‌تواند در یافتن بهترین هتل و اقامتگاه نزدیک حرم و رزرو راحت و سریع به شما کمک کند.

 کدام خیابان‌ها و مناطق به حرم نزدیک هستند؟
حرم دارای 4 درب اصلی است و ورود از باب‌الرضا از سمت خیابان امام رضا ممکن است. از بست نواب صفوی از خیابان نواب، بست شیخ طبرسی از بلوار طبرسی، و از خیابان شیرازی به ورودی شیخ طوسی برای وارد شدن به حرم امام رضا می‌توانید استفاده کنید. علاوه بر آن، چندین هتل هم نزدیک به ورودی‌های جواد، کوثر، و هدایت قرار دارند. هتل‌های بسیاری در این خیابان‌ها، به خصوص در خیابان امام رضا قرار دارند که یافتن هتل‌‌های نزدیک حرم را برایتان راحت‌تر می‌کند.

چه نوع هتل و اقامتگاهی مدنظرتان است؟
از هتل‌های 5 ستاره تا هتل آپارتمان‌ها و هتل‌های اقتصادی نزدیک حرم قرار دارند و با توجه به بودجه سفر و سلیقه‌تان، هر کدام را که بخواهید می‌توانید رزرو کنید و با چند دقیقه پیاده‌روی برای زیارت خودتان را به حرم برسانید. برخی از هتل‌ها هم اتاق‌هایی با چشم‌انداز حرم دارند که حال و هوای معنوی را در تمامی لحظات سفر به شما منتقل می‌کنند.

چه زمانی برای رزرو هتل مشهد مناسب است؟
اگر تصمیم دارید در ایام تعطیلات رسمی مانند نوروز، یا تاریخ‌های ولادت و شهادت امام رضا به مشهد سفر کنید، پیشنهاد می‌کنیم حداقل 1 تا 1 ماه و نیم پیش از زمان مدنظرتان، رزرو هتل را انجام دهید. با این روش هم هتل مشهد را با بهترین قیمت رزرو می‌کنید، و هم خیالتان بابت ظرفیت خالی اتاق در هتل‌ها راحت است.

بهترین سایت برای رزرو آنلاین هتل مشهد چیست؟
در سایت اسنپ‌تریپ و در لیست هتل‌های مشهد، با انتخاب فیلتر "نزدیک حرم" تمام هتل‌ها و اقامتگاه‌های در شعاع 1 کیلومتری حرم امام رضا را می‌توانید مشاهده کنید. فاصله این هتل‌ها از درب‌های اصلی محاسبه شده و با اقامت در آنها بین 5 تا 10 دقیقه پیاده‌روی لازم دارید تا به حرم برسید. همچنین می‌توانید لیست هتل‌ها را براساس قیمت، بودجه سفر، و یا نوع اقامتگاه و ستاره مرتب و دسته‌بندی کنید تا مراحل رزرو هتل را به سرعت پیش ببرید. خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ هم به صورت 24 ساعته ارائه می‌شود تا رزرو آنلاین هتل و اقامتگاه را به بهترین نحو تجربه کنید.
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین